Кейс Фокстрота на Форумі Детінізація – цивілізація 2:0

10 грудня спеціалісти бренда Фокстрот взяли участь у Форум «Детінізація — цивілізація 2.0», організованому European Business Association

Василь Гриб, начальник відділу технічної підтримки продаж Фокстрот – представив на Форумі досвід бізнесу у впровадженні електронного фіскального чека – одного з успішних полегшених інструментів контролю обороту компанії.


Василь розповів, що 1 рік реформи усі магазини бренду працюють на пРРО, у пілотному форматі запущені перші каси самообслуговування на пРРО в столичних ТРЦ Retroville та Cosmo Multimall.

Серед позитивних результатів онлайн-каси:
  • Кількість операцій "оплата у продавця", без необхідності йти на касу, наразі складає 6% від загальної кількості.
  • Середній час обслуговування на касі зменшено в 3 рази до 50,3 секунд (станом на листопад), а значить на стільки же збільшено лояльність покупця. Адже час – це гроші.
  • За допомогою електронного фіскального чека вдалося зміцнити й такі цінності бренда як екоfriendly. Адже не пішли на друк 185 км паперу форматом А4 (це 740км касової стрічки), що допомогло зберегти близько 3,5 тонн деревини.
– «Програмна каса та електронний чек добре сприймаються клієнтами, адже дають їм певні привілеї, такі як безпека покупки, зручний онлайн-формат, доступність та швидкість обслуговування." – зазначив Василь Гриб.

На Форумі представники 6 українських бізнес-індустрій звернулися до влади із закликом створити рівні умови ведення бізнесу для всіх підприємців, припинити тиск на легальний бізнес та імітацію боротьби з тінню.

Серед таких бізнес вважає запровадження в 2020 році програмного РРО (каса в смартфоні), адже фіскалізація торгівлі гаджетами обов’язкова з 2017 року для усіх учасників цього ринку, а дешевизна (а то й безкоштовність, якщо це некомерційне програмне забезпечення) електронної каси забезпечує економію ресурсів бізнесу та підвищує лояльність споживачів.

ГКФрозвиває бренди