«Зелений офіс» «Фокстроту» - під прицілом «КримСаФаРі»-2013

​«Фокстрот» підтримав фестиваль молодих рекламістів «КримСаФаРі» як провідний рекламодавець і привабливий роботодавець для талановитої та проактивної молоді


У Севастополі 6-8 липня відбулося головна рекламна подія цього літа - 5-й Кримський Міжнародний студентський фестиваль реклами («КримСаФаРі»). Молоді рекламісти зібралися на базі Севастопольського інституту банківської справи Української академії банківської справи Національного банку України.
«КримСаФаРі».

Мета фестивалю, озвучена організаторами - Союзом рекламістів України та журналом «Маркетинг і реклама» - підтримка молодих маркетологів і рекламістів України, допомогу в їх професійному зростанні. Більше 300 робіт було прислано на фестиваль цього року. Журі, яке очолив креативний директор РА Kaffeine Communications Анже Йереб, назвало авторів кращих робіт в номінаціях «Фірмовий стиль», «Зовнішня реклама», «Друкована реклама», «Відеореклама», а також у тематичній номінації «Міжнародний рік співпраці з питань води» (ПР ООН).

Центральною подією фестивалю став «Рекламний Полігон» ©. Команди-учасниці протягом двох діб в режимі нон-стоп працювали над створенням реальної комплексної рекламної кампанії по реальному брифу. Творче завдання надала партнер фестивалю - Група компаній «ФОКСТРОТ»: учасники повинні були розробити зовнішню рекламну компанію з еколого-благодійної корпоративній програмі «Зелений офіс».

З 2009 року ГК «ФОКСТРОТ» реалізує програму «Зелений офіс» як еколого-благодійне волонтерський рух у бізнесі та серед партнерів. Спираючись на отримані під час консультації знання, шість команд молодих рекламістів - учасників «КримСаФаРі» запропонували 6 рекламних стратегій виходу ідеї «Зеленого« Фокстроту» на зовнішню аудиторію.
 Переможці номінації (команда «Зграя») представили концепцію, засновану на «Теорії малих справ» Достоєвського зі слоганом «Шукаємо своїх! ГК «Фокстрот». Поряд із вдалою ідеєю, молоді рекламісти представили сценарій відеороліка, механіку комунікації з проактивною молоддю через інтернет-додаток. Команда «Зграя», до якої увійшли молоді рекламісти з Донецька, Харкова та Львова, після успішної презентації концепції отримала лаври «Dream-Team» «КримСаФаРі-2013».

- Спасибі фестивалю за розуміння і просування ідеї, що «Фокстрот» - це роботодавець, який сприяє максимальної самореалізації співробітників і розвитку кращих особистісних якостей - ініціативності, соціальної відповідальності, позитивного впливу на навколишній світ, причетності до творення, - прокоментував роботи учасників номінації голова Ради засновників Групи компаній «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев.

Журі також оцінило інші вдалі ідеї учасників номінації за темою ЕКОвідповідальності. 1 місце в «Рекламному Полігоні» © посіла збірна команда студентів КНУТД (м. Київ) та ДНУ імені О. Гончара з концепцією «+1 в карму!», де молоді люди через відеоролик реалізували актуальну ідею екології особистості.

- Це стовідсоткове попадання в бриф! - Сказала керівник Управління персоналу УК ГК «ФОКСТРОТ» Юлія Герзанич. - Дуже порадувало глибоке осмислення студентами завдання, викладеного нами. Спілкуючись протягом робочих днів фестивалю з учасниками, ми побачили як непросто рекламісту зрозуміти клієнта. Але молоді вдалося, не працюючи в нашій компанії, вловити той корпоративний дух і запал, який допомагає всім нам вписувати в напружені будні елементи соціальної відповідальності. «+1 В карму» - просто і зрозуміло! Також, приємно здивувало те, що всі представлені роботи несли в собі чудові ідеї. Можливо, вони не вирішували завдання цілком, але варті уваги і можуть бути використані. Хочу зберегти інтригу до моменту, коли ми представимо широкої аудиторії напрацювання студентів, які будуть жити серед рекламних компаній, ініційованих ГКФ.

- Абсолютно всі студентські роботи «Рекламного полігону» по-своєму талановито розкривають ідею, що сьогодні «Фокстрот» - це видатний старт для молодого фахівця, який прагне отримувати від компанії максимальну самореалізацію і рости разом із лідером, - резюмує член журі фестивалю, менеджер з зв'язків з громадськістю торгової мережі «Фокстрот. Техніка для дому» Олена Мілованова.

Більше фото можна подивитись тут: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.598506926856229.1073741831.185604774813115&type=1

ГКФрозвиває бренди