21 травень 2020
Економіка карантину: товарообіг інтернет-магазину Фокстрот збільшився на 420%
Карантин змусив покупців змінити свою поведінку – більшість товарів люди стали купувати онлайн. Це дозволило оновленому інтернет-магазину FOXTROT.UA зайняти лідерську позицію у своєму секторі рітейлу. Аналітики компанії зафіксували збільшення трафіку на сайт, зростання товарообігу, а також розширення частки компанії в онлайн-торгівлі України.
Уточнення! У період карантину стаціонарні магазини Фокстрот продавали тільки засоби зв'язку відповідно до постанови КМУ №211, а також слугували місцем видачі покупок, здійснених в інтернеті.
- З початку оголошення карантину (середина березня + квітень 2020 року) інтернет-магазин Фокстрот побив власні рекорди. Продажі в активній фазі карантину обігнали продажі у період різдвяно-новорічних свят і Чорних п'ятниць.
- Рекорд сайту – 270 тисяч відвідувачів на сайті FOXTROT.UA за один день. У квітні на офіційному сайті компанії зафіксовано 8,5 мільйонів відвідувачів.
- Фінансові результати (KPI) та товарообіг квітня перевищили заплановані показники на 420%.
- Частка Фокстрот в онлайн-торгівлі електронікою і побутовою технікою в Україні збільшилася в 1.5 рази.
Доречно нагадати, що у травні 2020 року інтернет-магазин FOXTROT.UA відзначає 17-річчя своєї роботи на ниві онлайн-торгівлі. Завдяки ранньому запуску інтернет-магазину компанія успішно увійшла у сферу електронної комерції України. Завдяки вчасно створеному інтернет-магазину сьогодні у Фокстроті вже функціонує омніканальна бізнес-модель торгівельного процесу.
- Омнікальна модель торгівлі – це можливість для покупця почати процес купівлі в одному каналі (помацати / протестувати у роздробі, проаналізувати ціни в інтернеті), а завершити в іншому (замовити онлайн, забрати у магазині або в найближчому поштовому відділенні).
- Інтернет-магазин уніфікує і підвищує рівень обслуговування кожного клієнта. Будь-який покупець може розраховувати на консультацію і контрольовану доставку товару у зазначений час.
- Торгівля онлайн дозволяє максимально розширити асортимент, а також проводити акції з постачальниками, вигідні покупцям.
У 2019 рік працюючий інтернет-магазин Фокстрот був підданий модернізації та оптимізації. Покращення стали одним з елементів комплексного ребрендингу торгової мережі під девізом "Оновлюйся!". Тому у січні 2020 року департамент е-commerce презентував новий дизайн і інтерфейс інтернет-магазину.
Результатом модернізації стало зростання трафіку, підвищення відсотка конверсії, а також можливість пройти період карантинних обмежень з максимальною вигодою для самого досвідченого в Україні рітейлера електронікою і побутовою технікою, яким є Фокстрот.