+3 у лютому: Фокстрот відкриває одразу три оновлених магазини

Початок 2020 року ознаменувався яскравими реформатами торгових точок Фокстрот у Києві, Дніпрі та Житомирі, офіційні відкриття яких відбулися 21-23 лютого. Магазини запрацювали в єдиному дизайні оформлення, але в п’яти форматах: в залежності від площі і локації об’єкта. 

Київський гігант. Фокстрот в ТРЦ Dream Town (Київ) наростив торгову площу до 1000 квадратних метрів. За рахунок цього змінено й оптимізовано зонування, яке полегшує вибір необхідного товару.


Наявність торгових і бренд-зон від популярних європейських і світових виробників, широкий асортимент цифрової техніки, великої побутової, істотно збільшився асортимент дрібної побутової техніки. Вперше в торговій мережі представлена фірмова зона телевізорів Hisense, де покупець може ознайомитися з хітами і новинками у світі смарт-ТВ.


Формат, представлений у Фокстрот в ТРЦ Dream Town, – це вже третій магазин в абсолютно новому стилі у столиці. Нагадаємо, у вересні було відкрито новий Фокстрот в ТРЦ SkyMall, а в листопаді відбулося перевідкриття магазину на вул. Антоновича, 50.

Дніпровский оптимал-формат. Фокстрот у ТЦ «Новий Континент» (Дніпро) торговою площею 1300 квадратних метрів отримав при реформаті «фірмовий» сервісний хаб, під «дахом» якого вдало поєдналися кілька зон (каси, налаштування послуг IT, отримання інтернет-замовлень). З’явилися нові бренд-зони Samsung, Tefal, Sony, LG, DeLonghi і ін.


Нагадаємо, оновлення магазинів мережі в Дніпрі в 2019 році почалося з перевідкриття у жовтні 2019-го Фокстрот у ТРЦ «Караван».

Житомирський «Фокстрот» з акцентом на омніканальність. Фокстрот в ТРЦ «Глобал UA» (Житомир) торговою площею 700 квадратних метрів містить 13 бренд-зон з новинками від Samsung, LG, Huawei , HyperX, Tefal, Rowenta, Delonghi, WHIRPOLL. І, безумовно, – сервіс і експертність персоналу.

У всіх торгових точках мережі посилена омніканальна складова з можливістю покупки з «віддаленої полки»: при відсутності бажаного товару безпосередньо в магазині його можна замовити й отримати протягом найближчих днів.


– У стислі терміни нам вдалося провести ще три запланованих реформати. Для нас важливо, що в цей процес були максимально залучені всі співробітники: щоб зробити якісну роботу і встигнути в заявлені дедлайни. Тому презентація кожного оновленого магазину – це хвилююча подія для нас усіх. Адже такий Фокстрот – це не тільки новий стиль і естетика, але й новий рівень експертності, –говорить CEO Фокстрот Олексій Зозуля. .

Довідка: у 2019 році Фокстрот провів 15 реформатів і відкрив 4 абсолютно нових магазина. Останніми успішними відкриттями року стали презентації нового формату магазинів у Смілі та Павлограді.

ГКФрозвиває бренди