Факти ритейлерів проти емоцій глави Держспоживінспекції

Торговельні мережі побутової техніки та електроніки звернулися до виконавчої влади країни з проханням розслідувати дії державного службовця – голови Держспоживінспекції України Сергія Орєхова та його заступника В. Вільчинського, чим викликали емоційну реакцію голови відомства.

С. Орєхов станом на 11 березня спілкується з ритейлерами побутової техніки та електроніки тільки за допомогою ЗМІ. У відповідь, в низці інтернет-джерел пан Орєхов перейшов на особистості, згадуючи про власників мереж, а їх бізнес звинуватив у спробах «корумпувати нинішню владу».

Від імені торговельних мереж побутової техніки та електроніки України, на правах лідера цього сектора ринку, що задає стандарти обслуговування українців і відстоює їх права на усіх рівнях, ми заявляємо: нинішні дії головної посадової особи Держспоживінспекції мають на меті відвернути учасників ринку від суті проблеми.

Розвінчати «дзеркальну» технологію допоможуть наступні факти і аргументи:

- Якість техніки, що продається в наших супермаркетах, гарантують постачальники товарів

- Імпортери - провідні виробники побутової техніки та електроніки світу, про що вони неодноразово публічно заявляли.
Конкретні факти про контрабанду та контрафакт в наших мережах жодного разу не опубліковувалися;

- Звинувачення ритейлерів - це результат позиції відомства, яка закони і постанови КМУ трактує з метою фіскального тиску, а не захисту прав споживачів.

Хочемо нагадати, що протягом 3 останніх місяців після підписання меморандуму з відомством Орєхова, заклики ритейлерів і виробників техніки вплинути на якість законів і привести законодавчу базу до єдиного трактування були проігноровані;

- Наше спілкування з відомством пана Орєхова з грудня 2013 ведеться в публічній площині із залученням громадськості (Європейської Бізнес Асоціації, Асоціації побутової техніки та електроніки, Всеукраїнської громадської організації «Союз споживачів України, Всеукраїнської федерації споживачів «Пульс»);

- Перехід на особистості при згадці про співзасновників ГК «ФОКСТРОТ» демонструє рівень моральної і правової культури держслужбовця. Сьогодні у сфері торгівлі склався криза існуючої системи захисту прав споживачів, а вся енергія Держспоживінспекції спрямована на найбільш цивілізовану частину торгівлі - роздрібні мережі, де в клієнта немає ризиків щодо якості продукції. Сучасне законодавство про захист прав споживача має багато умовних формальностей, що не відображають реальної якості техніки, але дають підставу Держспоживінспекції штрафувати продавців.

 Мета нашої боротьби одна - звернути увагу Держспоживінспекції на справжні проблеми системи захисту прав споживачів в Україні, дійсно актуальні для покупців (якість товарів на ринках, в немережевому ритейлі , в МАФах - у приватних підприємців), і притягнути до відповідальності корумпованих чиновників. Сьогодні ми підготували зміни до нового законодавства України про права споживачів, що не тільки забезпечить підстави для найжорстокіших санкцій у бік цивілізованої галузі торгівлі в Україні - ритейлу, а стане надійним фільтром для справжніх порушників прав українських споживачів.

ГКФрозвиває бренди