«Фінансовий супермаркет» відкрився в мережі "Фокстрот"

Вперше на ринку України в «Фокстроті» побудований унікальний для рітейлу проект, заснований на діяльності кредитних брокерів в кожному магазині мережі.



Проект робить максимально комфортним процес споживчого кредитування для покупців, продавців та банків Провідна вітчизняна мережа сектора побутової техніки та електроніки «Фокстрот» запустила інноваційний сервіс «Фінансовий супермаркет», який суттєво розширив перелік продуктів для клієнтів роздрібної мережі.

Суть нової послуги в тому, що клієнт в єдиному кредитному вікні отримує можливість направити заявку на споживчий кредит у кілька банків одночасно, а потім вибрати найкращу пропозицію! Банки-партнери підключаються до єдиного програмному комплексу і в режимі online забезпечують прийом заявки на кредит, прийняття рішення та повернення відповіді, відправку договору для підписання клієнтом, авторизацію угоди.

При цьому скорочується чисельність кредитних операторів і збільшується торгова площа магазина.

Процес кредитування приносить прибуток рітейлеру і радість покупцеві. Адже клієнт отримує максимальний рівень схвалень на видачу кредитів за рахунок одномоментного скорингу його кредитної заявки кількома банками . І витрачає в 2, а то і в 3 рази менше часу на процедуру кредитування.

- Ця послуга здатна істотно збільшити прибутковість роботи мережі з банками, адже при ефективному управлінні кредитною функцією на продажах в кредит можна мати більш високу маржу, ніж при продажах за готівку, - аргументувала керівник групи проекту «Фінансовий супермаркет» Фінансово-економічного департаменту Керуючої компанії Групи компаній «ФОКСТРОТ» Тетяна Віканова. Розробка концепції та тестування комерційної моделі «Фінансовий супермаркет» почалися в червні 2012 року, а в листопаді 2013 проект повноцінно запрацював у всіх магазинах мережі «Фокстрот».

- «Фінансовий супермаркет» - це сервіс, аналогів якому в Україні немає, - говорить В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». - Створений для максимального комфорту покупців, він підсилює конкурентні позиції мережі «Фокстрот», знижує витрати мережі щодо споживчого кредитування більш ніж в 3 рази і вже приносить прибуток. Сьогодні фінансовий брокер видає майже 50 % всіх кредитів на покупку товарів у мережі «Фокстрот».

Загальносвітова статистика говорить сама за себе: розмір середнього чека в кредит в 4-5 разів більше, ніж за готівку. Тому таким важливим для бізнесу є цей інноваційний механізм продажу в кредит, який робить максимально комфортним процес споживчого кредитування для покупців, продавців і банків, і є драйвером зростання торговельної мережі «Фокстрот».

ГКФрозвиває бренди