«Фокстрот» святкує 19 років лідерства

Своїм покупцям мережа пропонує відсвяткувати День народження разом: знижками до 60 % на всі групи товарів тільки з 12 по 15 вересня

У вересні 2013 року торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» відзначає 19 - річчя роботи на українському ринку. На сьогоднішній день це найбільша мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Україні - 229 супермаркетів в 113 містах із загальною торговельною площею більше 309 000 квадратних метрів. «Фокстрот» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи, є лідером ринку України в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки з обсягом продажів мережі за 2012-2013 фінансовий рік більше 7.17 мільярдів гривень, нараховує близько 8 тисяч співробітників. А знання марки «Фокстрот» серед населення України є абсолютним , складаючи 100%.
- «Фокстрот» зберіг і зміцнив першість у сегменті , підвищив продажі з квадратного метра на 10% порівняно з минулим роком, нарощує продажі через інтернет і успішно розвиває Мультиканальність, відкриваючи для своого онлайн - майданчика все нові офлайн -острівці та центри видачі , - коментує досягнення В'ячеслав Поврознік , виконавчий директор мережі «Фокстрот. Техніка для дому», - За це ми дякуємо нашим клієнтам. Їх лояльність і водночас вимогливість змушують нас постійно вдосконалюватися.

За минулий рік «Фокстрот» отримав знаковий титул «Національна торговельна марка» за версією « Людина року» і звання « Мережа з продажу побутової техніки і електроніки № 1 в Україні» за результатами голосування споживачів.
З січня 2013 року компанія відкрила і переформатувала 37 магазинів. У їх числі і перший у своєму сегменті формат shop - in - shop у Львові, де на території найбільшого в Україні гіпермаркету «Фокстрот» розміщені брендові бутіки світових виробників. Удосконалювалася програма лояльності: цього року вона стала поєднувати дисконт, бонус і кредит, чим сподобалася більше ніж 4 мільйонам українців , з яких 340 тисяч осіб користуються всіма перевагами кобрендової кредитної карти.

 «Фокстрот» займає соціально відповідальну позицію бізнесу , є підписантом Глобального Договору ООН та бере активну участь у житті суспільства , підтримуючи громадські ініціативи щодо вирішення важливих соціальних проблем і реалізуючи власний соціальний проект «Школа безпеки», який з святковими уроками в цьому році побував в Одесі, Донецьку, Києві, Харкові, Кирилівці , Криму , Запоріжжі, Миколаєві та Лубнах. Більше 10 тисяч дітей в ігровій формі ознайомилися з правилами безпечної поведінки в побуті. Повчальними правилами безпечної життєдіяльності мультфільм «Фокс і Трот поспішають на допомогу» завоював 1 місце на сьомому Національному фестивалі соціальної реклами, а також став самим впізнанним соціальним проектом серед ритейлерів за версією InMind.

Сьогоднішній слоган «Фокстроту» - «Більше, ніж техніка». Тому в «Фокстроті» діє синергія всіх підрозділів компанії на благо клієнтів , в результаті чого вони отримують найкращий сервіс від лідера ринку.

ГКФрозвиває бренди