«Фокстрот» святкує День Землі,

​За свою дев'ятнадцятирічну історію розвитку мережа «Фокстрот» стала лідером   у сфері роздрібного продажу побутової техніки іта електроніки й завжди першим позначає актуальні тренди галузі, як, наприклад, еко-відповідальність. «Фокстрот» відгукнувся на «зелені» ініціативи відразу, як тільки в 2006 році Україна офіційно приєдналася до Глобального договору ООН і в суспільстві почав пробиватися «зелений рух».


«Фокстрот» взяв за основу 10 принципів розвитку з орієнтацією на КСВ, серед яких екологічна відповідальність та охорона навколишнього середовища. Влітку 2008 року компанія підписала Декларацію про захист навколишнього середовища "GO GREEN", ініційовану представництвом ООН в Україні. А в 2009 році в «Фокстроті» з'явилася власна корпоративна еколого-благодійна програма «Зелений офіс» як філософія управління бізнесом.

Вже 3 роки співробітники компанії користуються електронним документообігом, електронною системою прийому факсів через комп'ютер, максимально використовують природне освітлення, включають «режим очікування» і автоматичного виключення для офісної техніки після закінчення робочого дня. У приміщеннях центрального офісу встановлено енергозберігаючі лампочки, розклеєні еко-наклейки, які нагадують про економне витраті води, світла, електроенергії. За три роки співробітники передали на переробку понад 20 тонн макулатури, ніж зберегли понад 300 дерев, а виручені гроші пішли на благодійність у підшефні інтернати.

Мережа «Фокстрот. Техніка для дому» поступово відходить від використання поліетиленових пакетів при упаковці покупок, переходячи на біорозкладні аналоги, виготовлені із застосуванням добавки TDPA. Новомодна технологія змінює фізико-механічні властивості поліетилену так, що ті в природних умовах розпадаються дуже швидко. При цьому вагові обмеження цих пакетів такі ж, як і у їхніх попередників, адже добавка не впливає на міцність пакета. І коштують вони не дорожче звичайних. Найближчим часом планується повністю замінити поліетиленові пакети на еко-ощадні в усіх 225 магазинах.
      
Піклуючись про довкілля, мережа «Фокстрот. Техніка для дому» постійно доповнює продуктові лінійки, представлені у своїх магазинах, екологічними товарами. І провідні світові виробники усіх категорій побутової техніки та електроніки всіляко цьому сприяють, вводячи енергозберігаючий функціонал в свої новинки: сервери та пристрої для зберігання інформації з "зеленої пам'яттю", що дозволяють збільшувати швидкість обробки даних при зменшенні витрат електроенергії; автоматичне включення і виключення техніки; точне відмірювання витратних матеріалів.

ГКФрозвиває бренди