Мережа супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому »- № 1 в Україні за результатами голосування споживачів

Підбито підсумки рейтингових досліджень конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» за 2012-й рік. Були визначені найкращі та найулюбленіші товари та послуги українського ринку. У номінації «Супермаркет побутової техніки» кращою з 12 учасників голосування названа торгова мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому».


Відповідно до методики конкурсу при визначенні Фаворитів Успіху враховується думка пересічних споживачів, експертів, а також представників творчої та ділової еліти. Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Всіх респондентів просили вибрати з 12 торгових мереж від одного до трьох учасників ринку, які споживач вважає для себе найкращими. Мережа магазинів «Фокстрот. Техніка для дому» отримала найвищу оцінку, на думку споживачів, з великим відривом від інших учасників номінації. Її обрали 54,1% проголосували відвідувачів сайту конкурсу. Річний рейтинг за результатами голосування споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-х річних кварталів.

Співробітники мережі, що працюють на різних посадах у різних регіонах України, стали безпосередніми розробниками нововведень, сприйняли їх позитивно і почали впроваджувати ноу-хау в магазинах «Фокстрот».
 - Слід зазначити, що в мережі «Фокстрот», як у мегаполісах, так і в невеликих містах спостерігається однаково хороше виконання стандартів якості обслуговування - прокоментував Сергій Пашковський, директор по роботі з клієнтами компанії «4Service».

- Часи змінюються, але очікування споживачів де в чому незмінні - їх як і раніше залучає компетентний персонал. У зв'язку з цим не можу не відзначити глибоку зацікавленість співробітників всіх рівнів - будь то центральний офіс або лінійний персонал магазинів - у висококласному задоволенні потреб клієнта. І це в черговий раз принесло свої дивіденди - у вигляді перемоги на конкурсі «Фаворити Успіху». Цього року ми плануємо стати ще ближче до наших покупців, збільшивши кількість не тільки магазинів, але і лояльних покупців - власників Карт Комфорту з 3,5 до 4 мільйонів осіб, - прокоментував В'ячеслав Поврозник, виконавчий директор торгової мережі «Фокстрот. Техніка для дому».

 - Переможцями рейтингу щорічно стають номінанти, які отримали найбільшу довіру і підтримку українців протягом усього року. Рейтинги, отримані за результатами опитувань, відображають реальні споживчі переваги і показують динаміку змін смаків громадськості. Лідери рейтингу - «Фаворити Успіху» - це завжди, безперечно, найкращі і найбільш якісні торгові марки в своєму ринковому сегменті, що підтверджується масштабною підтримкою з боку громадськості, яка є найбільш важливою рекомендацією для тих, хто завжди прагне брати від життя тільки найкраще! », - зазначив керівник конкурсу «Фаворити Успіху» в Україні Олексій Кузнєцов.

ГКФрозвиває бренди