«ФОКСТРОТ»-відмінник

Група компаній «ФОКСТРОТ»  презентувала п’ятий нефінансовий  звіт про стійкий розвиток бізнесу у 2012 році як члена Глобального Договору ООН. Звіт розміщено на офіційному сайті  ГД ООН https://www.unglobalcompact.org/participants/detail/4483-Group-of-Companies-Foxtrot та ГКФ  https://www.foxtrot.ua/files/zvit_2012.pdf

Рік 18-річчя бізнесу приніс суспільне визнання - титул «Національна торговельна марка року», а також засвідчив, що ідея корпоративної соціальної відповідальності набула зрілості, системності  та стала філософією ведення бізнесу підприємств, що розвиваються під торговими марками від  ГКФ.

- Ми усвідомлюємо, що стратегія КСВ сприяє вирішенню багатьох актуальних проблем нашого суспільства, надаючи бізнесу вагомих конкурентних переваг, - коментує подію голова Ради засновників ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. – Підприємства під торговими марками від «ГК «ФОКСТРОТ»  щороку утримують та створюють робочі місця; сплачують податки, наповнюючи державний бюджет; беруть участь у вирішенні гострих соціальних проблем у державі й сприяють розвитку  громадського суспільства.

Серед зобов'язань бізнесу в рамках ГД ООН - відповідальність перед співробітниками та їх родинами. У 2012 році в торговельній мережі «Фокстрот. Техніка для дому» був впроваджений проект «Наставництво» як спосіб ефективного навчання продавців і виховання професійних співробітників. А проект «Школа директорів», метою якого є зростання продавців-консультантів до адміністраторів і керівників магазинів, у 2012 році переміг у конкурсі кращих роботодавців  та отримав "Премію HR-бренд Україна».

Найяскравішим соціальним проектом бізнесу у 2012 році стала «Школа безпеки». Під гаслом «Комфортно там, де безпечно!» бізнес підтримав ініціативи органів влади у проведенні Всекримського руху юних інспекторів руху та змагання КВН ЮІР,  XII Всеукраїнський збір-змагання юних рятувальників «Школа безпеки», відзначив переможців Всеукраїнського конкурсу творчості «Безпека в житті – життя в безпеці».

Справжньою інновацією стало створення у рамках соціального проекту першого в Україні мультсеріалу про правила безпечної поведінки та життєдіяльності  «Фокс и Трот  поспішають на допомогу» (4 серії). Спільно з Держслужбою з надзвичайних ситуацій та обласними управліннями освіти у школи країни було передано 5 000 DVD-дисків із навчальним мультсеріалом та 20 000  навчальних листівок  «При пожежі дій правильно!» за мотивами мультика. Спільно проведено 10 дитячих свят -  Уроків безпеки у Києві, Львові, Луцьку, Запоріжжі та  області, Чернівцях, Чернігові, Житомирі, в Криму.

Виступаючи за здоровий спосіб життя, у  2012 році ГК «ФОКСТРОТ» у десятий раз виступила партнером  Міжнародного турніру зі спортивних танців «Золота осінь» та в десятий  раз стала  генеральним партнером Міжнародного турніру зі спортивних танців «Парад надій», а мережа «Фокстрот. Техніка для дому» заснувала власний кубок на виконання найскладнішого танцю європейської програми - фокстроту.

Завдяки еко-програмі «Зелений офіс» співробітники ГК «ФОКСТРОТ» та партнери  у 2012 році передали на переробку 7 тонн макулатури, що прирівнюється збереженню 119 дерев. Отримані за макулатуру кошти були направлені на допомогу дитячим будинкам Київщини.

Звіт про стійкий розвиток продемонстрував новий рівень участі бізнесу у житті суспільства, оскільки стратегія розвитку брендів ГКФ  клієнторієнтована, а соціальні проекти системні, звірені із соціальною державною політикою та підтримують діяльність державних органів влади у вирішенні нагальних соціальних проблем.

ГКФрозвиває бренди