Торговельна марка «Фокстрот» названа кращою за результатами програми «Людина року-2012»

​23 березня 2013 в Національному палаці мистецтв "Україна" відбувся фінал програми "Людина року-2012». Вже 17-й рік поспіль проходить урочиста церемонія нагородження переможців цієї загальнонаціональної програми, демонструючи широкій громадськості невичерпність інтелектуального і творчого потенціалу країни.


Обирали кращу торговельну марку з кращих за допомогою системи експертного опитування. Напередодні урочистої церемонії вручення премії члени Вищої академічної ради Програми шляхом таємного голосування визначили володарів титулу (по одному з трьох лауреатів у 16 номінаціях Програми).

Торговельна марка «Фокстрот. Техніка для дому» названа кращою серед національних марок в цьому році. Також претендували на перемогу в номінації: ТМ «Львівське» (генеральний директор Carlsberg Україна Петро Чернишов) і ТМ «АТБ-маркет» (генеральний директор Дмитро Євтєєв).
Нагороду переможця отримував виконавчий директор мережі "Фокстрот Техніка для дому". В'ячеслав Поврозник:

- Титул «Національна торговельна марка» для нас - це визнання заслуг мережі «Фокстрот. Техніка для дому» та потужна мотивація ззовні. Це означає, що як рітейлер національного масштабу і один з найбільших роботодавців країни, ми йдемо по вірному шляху клієнтоорієнтованості, інновацій та корпоративної соціальної відповідальності. Ця нагорода для нас не перша, але дуже почесна, так як програма «Людина року», завдяки своїй масштабності і об'єктивності, високо цінується суспільством. «Фокстрот» по праву сьогодні названий НАЦІОНАЛЬНИМ брендом, адже його знають в усіх куточках країни. «Фокстрот. Техніка для дому» - це сильна і успішна національна торговельна марка, яка щогодини працює на підвищення як кількісних, так і якісних показників, щоб стати ще ближче до наших покупців.

Цій перемозі передувала системна робота мережі «Фокстрот. Техніка для дому» над реалізацією стратегії клієнтоорієнтованості і удосконаленням ключових процесів. У 2012 році мережа утримувала лідерство на ринку рітейлу України: посіла 30 місце серед 200 успішних українських компаній (журнал «Форбс», 2012 рік), 355 місце в рейтингу «ТОП-500 найбільших компаній» Центральної і Східної Європи.

Статистика Програми лояльності «Фокстрот. Техніка для дому» за підсумками 2012 продемонструвала 3,5 млн. лояльних до мережі покупців. «Фокстрот» зайняв перше місце в номінації «Відносини зі споживачами» у Національному конкурсі бізнес-кейсів від «Центру розвитку КСВ».

За останній рік «Фокстрот» неодноразово підтверджував свій статус місця прем'єр, а також впроваджував інноваційні сервіси, такі як програма BackBuy і проект електронних каталогів. Мережа регулярно організовувала навчальні майстер-класи і активно брала участь в розвитку громадянського суспільства України за допомогою корпоративної програми «Зелений офіс». У 2012 році торговельна мережа перемогла в конкурсі кращих роботодавців року і отримала премію «HR - бренд України», завдяки інноваційному досвіду у реалізації проекту «Школа директорів». І фінальним акордом досягнень 2012 року стало отримання цього престижного звання «Національна торговельна марка».

ГКФрозвиває бренди