«Фокстрот» визнали «Улюбленим магазином студентів»

​На V консумерському фестивалі «Час діяти!», присвяченому святкуванню Всесвітнього Дня прав споживачів, всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів» назвав торговельну мережу «Фокстрот. Техніка для дому» «Улюбленим магазином студентів».


12 березня в переддень Всесвітнього дня захисту прав споживачів в Київському національному торговельно-економічному університеті урочисто відкрився міжнародний форум: V консумерський фестиваль «Час діяти!». Студенти - майбутнє вітчизняного ритейлу - вшановували засновників та учасників системи захисту прав споживачів в Україні, навчаючись бути грамотними поборниками прав споживачів.

- Для нас це знаменний день, коли у стінах університету збираються люди, небайдужі до проблеми захисту прав споживачів, - зазначила у вітальній промові Наталія Притульська, перший проректор КНТЕУ. - Нам важливий свій і чужий досвід, а також напрямки, в яких буде розвиватися ця найважливіша галузь права.

Вже п'ятий рік за сприяння університету в Україні активно функціонує Всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів» під гаслом «Здоров'я - безпека - добробут - гідність». Щороку небайдужі однодумці з більш, ніж п'ятдесяти навчальних закладів, представники торговельних мереж, виробників, засобів масової інформації України збираються в КНТЕУ на консумерський фестиваль. У 2013 році до молодіжного руху за права споживачів приєдналися фахівці мережі «Фокстрот. Техніка для дому» як найдосвідченішої на ринку ПТіЕ мережі, що має власну політику орієнтації на клієнта. Студенти, педагоги та торговельна мережа стали партнерами за активного сприяння Асоціації підприємств побутової техніки та електроніки України.

- У цьому році «Фокстрот» став лауреатом програми «Людина року-2012» в номінації «Національна торговельна марка», і ми впевнені, що запорука успіху колективу - налагоджена, щорічно оновлювана система комунікацій із споживачем, - повідомив виконавчий директор «Фокстрот. Техніка для дому» В'ячеслав Поврознік.

Зі студентського фестивалю в КНТЕУ торговельна мережа «Фокстрот» пішла не з порожніми руками: студенти університету напередодні форуму провели власне опитування серед мереж побутової техніки та електроніки про симпатії молоді за системою «таємний покупець» - «Фокстрот» на 10 пунктів випередив конкурентів і став переможцем дослідження як «Улюблений студентський магазин». Студенти оцінили основні показники роботи мережі - торговий зал, персонал, асортимент, сервіс та сайт.

ГКФрозвиває бренди