«Фокстрот» - вибір споживачів

​Торговельна мережа «Фокстрот» за результатами голосування споживачів перемогла у конкурсі «Фаворити Успіху» -2013, поліпшивши на 8% свій попередній показник


5 червня 2014 року відбулася урочиста церемонія нагородження переможців у престижному всеукраїнському рейтингу «Фаворити Успіху», який досліджує ринок України вже 12 років. Торговельна мережа «Фокстрот» отримала найвищу оцінку споживачів серед супермаркетів побутової техніки: її обрали 61,9% респондентів. При цьому найбільший рітейлер ПТіЕ має великий відрив від інших 9 учасників номінації, що працюють на ринку і автоматично потрапили в рейтинг.

У некомерційному конкурсі «Фаворити Успіху» використовується проста і прозора схема проведення рейтингових досліджень та визначення переможців. Всі учасники голосування могли обрати з 10 торговельних мереж того учасника ринку, якого вважають найкращим. Інформація, що отримується від респондентів в ході опитування, публічна і загальнодоступна. Результати голосування завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

- Споживачі оцінили динамічний розвиток, гармонію інноваційності та доступності, над якою працює наш багатотисячний колектив, - прокоментував перемогу В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому ». - Якщо торік «Фокстрот» переміг у цьому рейтингу, отримавши 54,1% голосів споживачів, то за підсумками 2013 року ця цифра зросла майже на 8%. Цей результат є індикатором доброго ставлення і високої лояльності до «Фокстроту» з боку споживачів.

У компанії називають самі значущі нововведення минулого року, які, ймовірно, стали причиною збільшення довіри споживачів до бренду «Фокстрот»: впровадження мультиканальних продажів, реалізація магазинів інноваційного формату Shop-in-shop, введення подвійного - бонус і знижка - функціоналу картки лояльності «Фокстроту», запуск проекту «Фінансовий супермаркет» та низки передових сервісів для клієнтів. Також провідна торговельна мережа відкрила 16 нових магазинів, щоб бути ще ближче до покупців, і провела ремоделінг 30 магазинів. Рітейлер активно спілкувався зі своїми клієнтами - у Міжнародний день людей похилого віку «Фокстрот» провів практичні курси для пенсіонерів, а школярів та їх батьків неодноразово запрошував на «Уроки безпеки» з пропаганди правил поведінки дітей у побуті. «Фокстрот» регулярно проводив світові прем'єри новинок в продуктовій лінійці, пригощав на кулінарних майстер-класах і радував покупців модними порадами на зустрічах зі стилістами прямо в залах супермаркетів.

З метою вдосконалення якості обслуговування покупців у «Фокстроті» був запущений ряд дуже важливих для компанії проектів, в числі яких популяризація нових стандартів обслуговування шляхом залучення «адвокатів бренду» з числа співробітників роздробу; оновлення всіх систем мотивації для всіх бізнес-підрозділів та управлінь компанії; впровадження системи оцінки результативності по KPI на основі Balanced ScoreCard; проект розвитку корпоративної культури "Я вірю у "Фокстрот", в якому основний акцент приділений мікроклімату в торговій точці.

- Перемога в народному рейтингу «Фаворити Успіху» - це кращий орієнтир при виборі товару або послуги, оскільки даний рейтинг відображає реальний рівень громадських переваг і довіри до торгової марки з боку покупців, які висловлюють свою думку, діляться особистим досвідом і вказують свій кращий вибір на FAVOR.com.ua. Це надійна рекомендація всім, хто прагне брати від життя тільки найкраще, - резюмував Олексій Кузнєцов, керуючий партнер конкурсу.

ГКФрозвиває бренди