Фокстрот провів онлайн лекції в партнерському університеті

Безбар’єрність бізнесу, система дропшипінгу, ефективна система управління персоналом – міжнародні тренди торгівлі, з якими ознайомили учасників Global Trade Days партнери Державного торговельно-економічного університету з «Фокстрот»

15 листопада 2024 року в провідному університеті торгової галузі України відбулися гостьові онлайн-лекції стейкголдерів Юлії Онопрієнко – провідного фахівця відділу торгового маркетингу Фокстрот «Безбар’єрний Фокстрот» та Ігоря Страха – провідного фахівця відділу управління та розвитку додатковими послугами Фокстрот «Основи ефективних продажів: ключові етапи та процеси».

Близько сотні студентів та викладачів дізналися від працівників ритейлера про те, які інновації впроваджує одна із найбільших мереж побутової техніки в Україні задля покращення обслуговування споживачів.


Особливу зацікавленість в учасників викликав кейс Юлії Онопрієнко про втілення принципів безбар’єрності у бізнесі, про те як «Фокстрот» у низці магазинів та на сайті інтегрував сервіс з обслуговування клієнтів із порушенням слуху. Важливим також є процес підготовки персоналу для кращої комунікації з різними сегментами покупців зручним для них способом.

«Ігоре і Юліє, дякую за чудову і актуальну на сьогодні лекцію. Колеги відписалися, що було цікаво. Окрема подяка за дуже чутливе відео, проникає в саме серденько. Дякую усій команді Фокстроту, – подякувала спікерам та їх колегам Оксана Назаренко, директор центру розвитку кар’єри Державного торговельно-економічного університету. – Це вагомий внесок у професіоналізацію освіти! Інноваційні знання, які отримали здобувачі під час лекцій, допоможуть їм у майбутньому реалізовувати інклюзивні проєкти.

Нагадаємо, співпраця університету та Фокстрота триває з 2014 року, а результатом стали системні візити фахівців ритейлера на лекції та прктиачні заняття, екскурсії студентів в торгівельні зали Фоктсрота, а також низка вагомих соціальних проєктів, важливих для галузі торгівлі: «Паспорт професії продавця коснультанта непродуктових товарів», «Електронні фіскальні чеки в торгівлі» тощо.

ГКФрозвиває бренди