ГК «ФОКСТРОТ» звітувалася про сталий розвиток перед ГД ООН

У липні 2024 року Група компаній «ФОКСТРОТ» презентувала 14-й нефінансовий звіт про стійкий розвиток бізнесу в 2023 році як члена Глобального Договору ООН

Згідно з ним, стратегія розвитку брендів ГКФ в 2023 році клієнторієнтована, а соціальні проєкти системні, звірені з соціальною державною політикою і підтримують діяльність державних органів влади у вирішенні нагальних соціальних проблем.

Повідомлення щодо прогресу ГКФ оприлюднено на веб-сайті ГД ООН, а звіт досяг вдосконаленого рівня GC Advanced, як повідомили у відповідь з офісу ГД ООН в Нью Йорку. На цьому рівні офіс Глобального договору визнає компанії, які прагнуть бути найкращими репортерами КСВ, і заявляють, що вони прийняли та звітують про широкий спектр найкращих практик управління сталим розвитком компанії.


Авторами 14 Звіту з прогресу є команда піар-менеджерів Управляючої компанії та ритейлера Фокстрот. Згідно з документом, особливих успіхів бізнес-проєкти ГКФ досягли в реалізації захисту прав людини. Понад 80% магазинів Фокстрот частково або повністю відповідають критеріям інклюзивності, що були визначені під час формування "Карти інклюзивності від ЛУН". Крім того, в рамках соціального проєкту "Безбар'єрний Фокстрот" у 10 магазинах Києва, Львова, Харкова, Вінниці, Дніпра та Одеси запроваджено інноваційний сервіс для обслуговування нечуючих клієнтів через перекладача жестової мови в режимі онлайн. На сайті Foxtrot.ua підключено спеціальний веб-віджет «Вушко» для одночасного онлайн зв’язку клієнта, оператора жестової мови і співробітника контакт-центру Фокстрот.

У звіті також ідеться, що в 2023 році бренд Фокстрот увійшов до рейтингу оцінювання приватних технологічних компаній в дослідженні «Чи турбується бізнес про користувачів від ГО «Інтерньюз-Україна». Сайт бізнесу – серед 10 успішних у таких категоріях: дотримання вимог національного законодавства; відповідність європейським стандартам; технологічні аспекти функціонування сайтів; зручне користування ресурсом та інклюзивність.


Всього у звіті йдеться про 7 векторів, за якими реалізовувалася стратегія КСВ в ГКФ: відповідальність перед працівниками та їхніми родинами, захист прав споживача, антикорупційна діяльність (прозорість ведення бізнесу), волонтерська діяльність, екологічна активність, освітні проєкти (власні та стейкхолдерів) і благодійність. Детальніше тут.

Довідка: Понад 13 000 компаній є добровільними підписантами Глобального Договору ООН про стандарти соціально відповідального бізнесу. Близько 100 таких компаній – українські. У грудні 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» увійшла до української мережі ГД ООН. На початку 2009 року Фокстрот надав громадськості свій перший звіт про стійкий розвиток за принципами ГД ООН. У 2020 році ГКФ презентувала 13-й звіт щодо прогресу в якості члена ГД ООН. Через повномасштабне вторгнення росії в Україну звітування було призупинено для всіх українських учасників спільноти з дозволу ГД ООН. У 2024 році ГК «ФОКСТРОТ» відновила практику подання Звітів з Прогресу.

ГКФрозвиває бренди