СЕО Фокстрот взяв участь у зустрічі першої леді Олени Зеленської з учасниками спільноти «Бізнес без бар’єрів»

12 грудня Олексій Зозуля, СЕО мережі Фокстрот долучився до підсумкової у 2023 році зустрічі спільноти «Бізнес без бар’єрів», яку провела перша леді України Олена Зеленська


«Це був надзвичайно непростий рік. Але водночас це рік, коли безбар’єрність із філософії ставала дією. Зі світобачення вона ще більше перетворилася на необхідність. Від доступності будинків, навколишніх просторів і послуг до нових підходів у працевлаштуванні, формуванні ветеранських політик», – наголосила Олена Зеленська у виступі.


Фокусом зустрічі стала презентація проєктів-спільнодій, а також підбиття підсумків року, представлення програм для збереження ментального здоров’я на робочому місці та плекання стійкості, політик компаній, спрямованих на комфортне повернення на робочі місця захисників і захисниць.


Для Фокстрот 2023 рік став дуже плідним на впровадження безбар’єрних ініціатив та участі у програмах з підтримки ментального здоров’я. Зокрема, флагманським став запуск проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» задля впровадження сучасних рішень для обслуговування нечуючих покупців. З червня 2023 року у низці магазинів Києва, Харкова, Одеси, Дніпра і Вінниці доступний сучасний сервіс із надання онлайн-консультацій жестовою мовою.

«Ми у Фокстрот створюємо відкритий, безбар’єрний простір, де враховуються інтереси кожного покупця. Саме тому компанія стала першим українським бізнесом, який ініціював адаптацію мережі до потреб відвідувачів з порушенням слуху. Наша мета – забезпечити доступність товарів та послуг мережі Фокстрот для людей, для яких єдиною мовою спілкування є жестова мова, і підвищити якість надання послуг», – зазначив Олексій Зозуля, СЕО компанії.

Із застосування планшету та відповідного програмного забезпечення, нечуючі відвідувачі можуть отримати професійну консультацію зрозумілим для них способом, поставити додаткові запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів. А для забезпечення вільного доступу нечуючих людей до отримання консультації і можливості робити покупки онлайн, на сайті компанії встановлено спеціалізований веб-віджет «Вушко» – для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру і перекладачем.


Крім того, Фокстрот долучився до створення інтерактивної мапи «Місто без меж», де позначено місця в країні з інклюзивною інфраструктурою від «ЛУН Місто». Це понад 800 локацій, з них 97 – це магазини Фокстрот. Також упродовж 2023 року компанія стала потужним голосом комунікаційної кампанії «Ти як?».

У 2024 році у планах Фокстрот – продовжувати масштабування проєкту «Безбар’єрний Фокстрот», розвивати проєкти з ментального здоров'я та інтеграції ветеранів/ветеранок.

Довідка. Спільнота «Бізнес без бар’єрів» була започаткована у травні 2020 року, коли десять українських і міжнародних компаній об’єдналися навколо ініціативи дружини Президента «Без бар’єрів» і задекларували підтримку цінностей безбар’єрності. Ритейлер Фокстрот приєднався до спільноти у жовтні 2021 року, задекларувавши націленість на подальшу імплементацію принципів безбар’єрного ведення бізнесу. Усього станом на сьогодні спільнота «Бізнес без бар’єрів» налічує 25 компаній.

ГКФрозвиває бренди