31 серпень 2022
FOXMUSIC.UA: відтепер у магазинах ритейлера звучатиме ще більше українських авторських пісень
Мережа електроніки та побутової техніки Фокстрот запускає власний творчий офлайн проєкт – FOXMUSIC.UA. Він покликаний посилити позиціювання сучасної української пісні та відкривати імена молодих, маловідомих авторів та виконавців. Приводом для втілення цієї ідеї послужила неймовірна кількість нових авторських пісень, які зачекалися свого релізу з мирних часів або ж були створені з початком гарячої фази війни
«Привертаючи значну увагу не лише візуальному, а й музичному оформленню магазинів, ми вирішили актуалізувати підхід до формування плейлиста in-store радіо, який з березня складався виключно з українських хітів, з метою надати частину ефіру для ротації пісень молодих авторів. Вважаємо, що FOXMUSIC.UA – це чудовий майданчик для нового етапу в кар’єрі виконавців та популяризації нової української пісні серед слухачів», – зазначила Наталія Ситник, маркетинг директор мережі Фокстрот.
Партнер проєкту – студія аранжування та звукозапису VGR Studio, що розташована у м. Ірпінь. Створена у 2010 році, студія вистояла перед навалою рашистів у березні цього року, і продовжує свою творчу діяльність сьогодні. У рамках співпраці з Фокстрот команда студії відповідає за підбір музичного контенту, музичне оформлення проєкту та комунікацію з авторами й виконавцями.
«Сьогодні я маю честь працювати з дуже талановитими українцями. Їхня творчість – гідна уваги всієї України. І я вдячний мережі Фокстрот, що підтримала таку чудову можливість презентувати яскраві твори сучасних молодих виконавців», – додав Володимир Гризлов, керівник VGR Studio.
Уже зараз у працюючих магазинах мережі лунає сучасний український контент у їхньому виконанні. В рамках проєкту автори та співаки надають ексклюзивне право на трансляцію своїх творів для компанії Фокстрот. Тут можна почути сучасну вокалістку й бандуристку Наіну Дорошенко з піснею «Незабутні хвилини», нову композицію «Загублена весна» співачки Тетяни Білаш, молоду виконавицю Софію Долю з піснею «Літаю» та інших талановитих музикантів.
«FOXMUSIC.UA – сучасний і стильний музичний проект, покликаний підтримати нашу молодь у складні для країни часи, познайомити українців з новими авторами та виконавцями, які заслуговують на визнання. Всі композиції – це гідний український контент, який на постійній основі звучатиме у всіх працюючих магазинах мережі Фокстрот», – підсумувала Леся Нікуліна, ініціатор проєкту, керівник відділу торгівельного маркетингу компанії.
Зазначимо, що нещодавно Фокстрот випустив патріотичну лінійку фірмового мерчу. Лисичку Фоксі одягнули у вишиту сукню, а її голову на подушці прикрасив вінок з соняшників.