Посібник для вузів з практикою «Фокстроту»

Практика компанії «Фокстрот. Техніка для дому» з реалізації клієнтоорієнтованої стратегії була високо оцінена експертами Всеукраїнського конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності (організатор - Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»).

Досвід реалізації Програми комфорту за результатами міжнародних експертів увійшов до трійки кращих у номінації «Захист прав споживачів», «Партнерство з вузами» і був надрукований у збірнику «Практики КСВ в Україні». До видання потрапили практики 43-х вітчизняних компаній, чий досвід буде використаний як навчальний матеріал при проведенні інтерактивних занять нинішніх студентів, майбутніх менеджерів, а також для індивідуальної роботи з розвитку навичок прийняття управлінських рішень.
 
    Співробітники компанії усвідомлюють, що їх власна діяльність зміцнює права людини в Україні, а комфорт і зручність, які вони пропонують покупцям у магазинах, - це соціальна необхідність і форма ведення бізнесу, що відповідає стандартам КСВ. Як наслідок - зростає довіра до самого бізнесу «Фокстрот».

ГКФрозвиває бренди