«Фокстрот» назвав відмінників у «ЕКОкласі»

13 травня у Києві до Дня екологічної освіти торговельна мережа «Фокстрот» у музеї популярної науки «Експериментаніум» відзначила переможців першого всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас». Соціальний проект проведено за ініціативи Геннадія Виходцева мережею «Фокстрот. Техніка для дому».


Основна ідея конкурсу - об'єднати зусилля дітей та дорослих (батьків, вчителів і лідерів громадськості) у вирішенні екологічних проблем громади. - Цей проект навчає людей з дитинства відповідально ставитися до рідного довкілля, - розповідає голова соціального центру «Перспектива» Геннадій Виходцев. - Ми, дорослі, маємо показати власний приклад екологічної культури, адже це переконливо для молоді та результативно для доброї справи. Всього на конкурс надійшло 403 шкільних проекти, з них 312 – у номінації «ЕКОдизайн» (лідер за кількістю робіт – Чернівецька область), 77 – у номінації «ЕКОкреатив» (найбільша кількість робіт - із Запорізької області) та 14 – у номінації «ЕКОінновація» (першість за Житомирською та Дніпропетровською областями).

- Зазвичай, коли конкурс проводиться вперше, кількість робіт не перевищує 200, але «ЕКОклас» зацікавив молодь саме колективною роботою, глобальністю проблеми та локальністю роботи над покращенням ситуації, - зазначив член журі Олег Картавцев, директор ДП «Центр екологічних ініціатив» Міністерства екології України. Загальна кількість безпосередніх учасників конкурсу – близько 20 000.

«Дуже оптимістично, що екологічні проблеми України щиро хвилюють підростаюче покоління», - коментує статистику конкурсу Євген Зеленко, координатор зі зв'язків з громадськістю та роботою із ЗМІ представництва ПР ООН в Україні. Юні екологи активно перейнялися проблемами засмічення вулиць та річок, питанням утилізації батарейок, озеленення школи та застосування використаних матеріалів для екологічного декорування. Їх акції, флешмоби, театралізовані виступи дали змогу залучити до проекту «ЕКОклас» понад півмільйона українців.

Наприклад, тільки проект «Молодь Антрацита за збереження природніх ресурсів» згуртував 23 школи міста, 3 дитячих садка, 7 офісів та 4 шахтарські підприємства. За час проведення конкурсу новини про проект «ЕКОклас» переглянули в соціальних мережах понад 230 000 разів, а зайшли на сторінку проекту на сайті «Фокстрот» майже 6000 відвідувачів, що свідчить про інтерес споживачів до теми. - Найближчим часом для персоналу мережі «Фокстрот» буде організовано навчальний семінар «Екологічне маркування побутової техніки та електроніки», а з вересня стартує дистанційний екологічний курс для співробітників компанії, - резюмував В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот».

– Проект сприяє екологізації мислення споживачів, тому ми продовжимо його реалізацію та співпрацю з державними органами влади, міжнародними та громадськими організаціями.

ГКФрозвиває бренди