Щомісяця +100 тис. новачків

- результати програми лояльності Фокстрот у 2019 році. Омніканальний бренд у минулому році збільшив число лояльних покупців на 1,3 мільйонів осіб У Фокстроті вже 14 років існує "Фокс клуб". Це – програма лояльності, завдяки якій покупці отримують ряд переваг при купівлях у Фокстроті. 

У 2019 року у "Фокс клуб" входило 8,2 мільйона покупців. На початку 2020 року було зафіксовано 9,5 мільйона людей, які вибирають торгову мережу Фокстрот, в якості основного постачальника побутової техніки та електроніки для свого будинку.


Ривок "вагою" в 1,3 мільйона чоловік був здійснений завдяки оптимізації умов "Фокс клубу", налагодження ефективної комунікації з покупцем шляхом підвищення якісних стандартів в обслуговуванні.

– За 14 років існування "Фокс клубу" компанія зайняла стабільне місце в списку лідерів вітчизняного рітейлу побутової техніки та електроніки, – вважає Євген Кречетовіч, начальник служби CRM компанії Фокстрот. – Окремим нашим досягненням є те, що левова частка покупок припадає на постійних покупців. 80% цих людей використовують можливості бонусної картки. Для використання бонусів неважливо, де здійснена покупка – у звичайному магазині або на сайті. Омніканальна модель торгівлі забезпечує покупцям доступ до найбільш комфортного каналу в процесі вибору і покупки техніки, електроніки.


Аналітики Фокстроту встановили, що середній чек власника "Фокс клубу" в 3 рази перевищує середній чек покупця без карти лояльності. Покупці накопичують бонуси, які можуть використовувати при вторинних покупках. Тому 70% членів "Фокс клубу" повертаються в магазин за покупками вдруге.

Переваги участі у «Фокс клубі»

  • За кожну покупку на карту нараховується кешбек у вигляді бонусів. 1 бонус еквівалентний 1 гривні. Накопичені бонуси можна використовувати при оплаті наступної покупки.
  • Власники карти "Фокс клубу" першими дізнаються про новинки, акції, розпродажі електроніки і побутової техніки в торговельній мережі.
  • Член клубу отримує персональну пропозицію і експертну консультацію в процесі вибору побутової техніки.

– Щомісяця у "Фокс клуб" вступає трохи більше 100 тисяч чоловік. Тому що люди бачать переваги (економічні вигоди) такого членства, – підсумовує досягнуті результати Олексій Зозуля, виконавчий директор омніканального бренду Фокстрот. – До того ж, ми постійно працюємо над пошуком нових пропозицій, які будуть корисні нашим постійним покупцям.

Як стати членом «Фокс клубу»?>

Щоб стати членом "Фокс клубу", виберіть будь-який з доступних вам способів:
  • Пройдіть реєстрацію на сайті foxtrot.ua.
  • Касир кожного зі 162 магазинів торгової мережі допоможе зареєструватися вам у системі.
  • Оператор гарячої лінії за номером 0 800300353 зареєструє вас у клубі.
  • Відправлення SMS-повідомлення на номер 2701 з текстом "Фокс".
  • Мобільний додаток партнерів Приват24, YoCard – короткий шлях до членства Фокс клубу.

Важливо! У 2016 році торгова мережа Фокстрот першою серед українських рітейлерів запустила програму лояльності по номеру мобільного телефону без використання матеріальної пластикової карти.

ГКФрозвиває бренди