«Фокстрот» підтримав медіаквест «Створи власну територію безпеки»

У Запоріжжі відбувся Всеукраїнський квест для працівників мас-медіа: «Створи власну територію безпеки». 18-19 травня у навчальному закладі «Запорізька Січ» військово-спортивного профілю сім команд ЗМІ з Києва, Запоріжжя та області змагалися між собою у вправності спортивного орієнтування та знання правил безпечної поведінки за маршрутом «Безпечна прогулянка». Організатори – ГУ ДСНС України у Запорізькій області, Запорізька обласна організація НСЖУ, ЗНВК «Запорізька Січ» військово-спортивного профілю, Спілка журналістів (ЗОО НСЖУ) та Соціальний проект «Школа безпеки» Групи компаній «Фокстрот» поставили за мету – напередодні літа за допомогою журналістів популяризувати безпечний та здоровий спосіб життя та закликали проводити дозвілля активно, весело і безпечно.


Квест складався із дев’яти етапів: «Рятувальні роботи в зоні техногенної аварії», «Влучний ствольщик», «Медичний етап», «Метеорологічний», «Психологічний», «Переправа через воду та порятунок потопаючого», «Колода», «Відлуння війни», «Скалодром» і «Маятник». Змагання розпочалися з надягання на швидкість костюма індивідуального захисту та протигазу. Проте надягнути костюм – це лише половина завдання. Складність полягала в тому, що зняти спецодяг треба було настільки обережно, щоб його зовнішня сторона не торкнулася шкіри (задля зняття ризику умовного зараження). Далі за допомогою спеціального обладнання та страховки, журналісти збиралися на скалодромну стіну. Учасники проходили психологічні тести, демонстрували свої знання у медицині та метеорології, шукали «міни» та переходили по колоді через умовну воду. Завершальним етапом змагань стала боротьба з умовною «пожежею». Представникам ЗМІ довелося надягнути форму рятувальників, взяти пожежний рукав та сильним напором води збити баскетбольний м'яч, потушивши полум’я. 


Всі учасники квесту отримали заохочення від соціальних партнерів заходу, почесні грамоти і медалі. Бронзовими призерами квесту стала команда представників центральних засобів масової інформації – «КП в Украине», «Дзеркало тижня», Ukrainian Retail Association. Почесне срібло отримала збірна газети «Запорізька правда», «Новий день» та інформаційного порталу Zabor. Чемпіонами та беззаперечними лідерами стала команда журналістів регіональних телевізійних каналів, а саме «Z», «Суспільне», «Алекс» і «ТВ-5».


Партнером квесту у Запоріжжі виступив соціальний проект «Школа безпеки» Групи компаній «Фокстрот», адже запорізька служба ДСНС є однією з найактивніших в роботі зі школярами з профілактики травмування дітей у невиробничій сфері. Співпраця з популяризації правил безпеки поміж школярів є результативною. Так у 2016 році на пожежах Запорізької області не загинула жодна дитина! У порівнянні з минулим роком вдвічі зменшилось число травмованих.

– Медіа – то четверта влада, авторитет для суспільства, й за підтримки журналістів ще більше дітей знатимуть правила безпеки, відпочиватимуть радісно та комфортно, а комфортно там, де безпечно. Саме для цього наша «Школа безпеки» проводить різноманітні корисні заходи та привертає увагу всіх однодумців, дотичних до цієї теми, – пояснила партнерство ГК «Фокстрот» в ініціативі запорізьких рятувальників прес-секретар Фокстроту Алевтина Белецька. 


Довідка: З 2003 року ГК «ФОКСТРОТ» підтримує ініціативи державних органів влади у навчально-виховній роботі зі школярами щодо профілактики травматизму дітей у невиробничій сфері, а з 2008 року ГКФ під девізом «Комфортно там, де безпечно!» реалізує соціальний проект «Школа безпеки». За сприяння фахівців ДСНС України було створено навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу». У інтернеті мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу» переглянули близько півмільйона глядачів. За мотивами найпопулярнішої за кількістю переглядів четвертої серії мультфільму «Пожежа» https://www.youtube.com/watch?v=bRezik8LHtA була розроблена листівка «При пожежі дій правильно!». Спільно з фахівцями Державної служби із надзвичайних ситуацій України бренд «Фокстрот» проводить «Уроки безпеки» для молодших школярів. Більше 30 тисяч дисків з мультфільмом та повчальних листівок було передано в школи та дитячі садки країни для навчання дітей правилам безпеки. У березні2013 р. проект «Школа безпеки» було названо найбільш упізнаваним серед споживачів в ритейлі (за результатами опитування InMind), а у квітні 2013 р. він став переможцем 7-го Національного фестивалю соціальної реклами у своїй номінації. Детальніше про соціальний проект «Школа безпеки» - /csr/safety-school.html

ГКФрозвиває бренди