6 лютий 2017
«Фокстрот» знає, коли "Зоряні війни" відпочивають
У новому році з'явилася надія повторити успіх «Star Wars» і «Passangers»: "Фокстрот" випустив в ефір космічні ролики, які заявляють нову креативну концепцію.
Лідером на своєму ринку хочуть стати всі. І роблять все можливе і неможливе, щоб нести прапор з номером один. Але мало хто замислюється в гонці: що далі? Як не просто стати лідером одного разу, а бути ним протягом багатьох років? Адже на цьому шляху є багато перешкод: від агресивних конкурентів, готових піти практично на все в боротьбі, до можливої втоми всередині організації.
Атакувати самого себе - це золоте правило для компаній-лідерів сьогодні працює на всіх ринках. Не відповідати на дії конкурентів, незалежно від їх розмірів і амбіцій, а кидати виклик собі і приємно дивувати своїх споживачів з року в рік, постійно ставати кращою версією себе.
Це саме те, що працює. І це саме те, що практикує "Фокстрот" - провідна роздрібна мережа в рітейлі побутової техніки та електроніки в нашій країні. Півтора роки тому лідер запустив масштабну програму захисту ціни і її героя Копійчужку, здивувавши колег по ринку нестандартним підходом в комунікації та порадувавши покупців відмінними пропозиціями.
Рік тому в "Фокстроті" успішно стартувала унікальна програма, розрахована на молоду цільову аудиторію з найкращими пропозиціями щодо смарт-пристроїв «Смартани».
Півроку тому були відкриті два концептуальних магазини (в Києві та у Львові) Foxtrot Show Store - branded spaces в унікальному форматі show store, якому дивуються покупці не тільки України, а й зарубіжжя.
Все це в рамках стратегії "Лідер робить більше", яка останні два роки з успіхом реалізується компанією, а в 2017-му - виходить на новий рівень.
Компанія не просто послідовно зберігає свою позицію на ринку, а й постійно зміцнює, відриваючись від конкурентів. Саме цей факт дає впевненість в тому, що "Фокстрот", як лідер, буде приємно дивувати своїх клієнтів і в майбутньому, далекому майбутньому.
- "Фокстрот. Майбутнє" - нова креативна концепція, дія якої відбувається в 2017 році, - розповідає Наталя Средня, маркетинг директор торгової мережі «Фокстрот». - У кожному новому ролику ми будемо радувати глядача цікавими історіями, розповідаючи з гумором про фантастичні інновації, які роблять життя покупців комфортніше. І, звичайно ж, всі ролики про світле майбутнє будуть підкріплені відмінними пропозиціями для клієнтів в сьогоденні!
Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 3 квартал 2016 року). Станом на січень 2017 року в Україні налічується 162 супермаркети ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м.
Перший Foxtrot Show Store був відкритий в жовтні 2016 року в Києві на Великій Васильківській, 45. Другий запрацював у листопаді в ТРЦ Victoria Gardens (м.Львів, вул Кульпарківська, 226а).
Лідером на своєму ринку хочуть стати всі. І роблять все можливе і неможливе, щоб нести прапор з номером один. Але мало хто замислюється в гонці: що далі? Як не просто стати лідером одного разу, а бути ним протягом багатьох років? Адже на цьому шляху є багато перешкод: від агресивних конкурентів, готових піти практично на все в боротьбі, до можливої втоми всередині організації.
Атакувати самого себе - це золоте правило для компаній-лідерів сьогодні працює на всіх ринках. Не відповідати на дії конкурентів, незалежно від їх розмірів і амбіцій, а кидати виклик собі і приємно дивувати своїх споживачів з року в рік, постійно ставати кращою версією себе.
Це саме те, що працює. І це саме те, що практикує "Фокстрот" - провідна роздрібна мережа в рітейлі побутової техніки та електроніки в нашій країні. Півтора роки тому лідер запустив масштабну програму захисту ціни і її героя Копійчужку, здивувавши колег по ринку нестандартним підходом в комунікації та порадувавши покупців відмінними пропозиціями.
Рік тому в "Фокстроті" успішно стартувала унікальна програма, розрахована на молоду цільову аудиторію з найкращими пропозиціями щодо смарт-пристроїв «Смартани».
Півроку тому були відкриті два концептуальних магазини (в Києві та у Львові) Foxtrot Show Store - branded spaces в унікальному форматі show store, якому дивуються покупці не тільки України, а й зарубіжжя.
Все це в рамках стратегії "Лідер робить більше", яка останні два роки з успіхом реалізується компанією, а в 2017-му - виходить на новий рівень.
Компанія не просто послідовно зберігає свою позицію на ринку, а й постійно зміцнює, відриваючись від конкурентів. Саме цей факт дає впевненість в тому, що "Фокстрот", як лідер, буде приємно дивувати своїх клієнтів і в майбутньому, далекому майбутньому.
- "Фокстрот. Майбутнє" - нова креативна концепція, дія якої відбувається в 2017 році, - розповідає Наталя Средня, маркетинг директор торгової мережі «Фокстрот». - У кожному новому ролику ми будемо радувати глядача цікавими історіями, розповідаючи з гумором про фантастичні інновації, які роблять життя покупців комфортніше. І, звичайно ж, всі ролики про світле майбутнє будуть підкріплені відмінними пропозиціями для клієнтів в сьогоденні!
Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 3 квартал 2016 року). Станом на січень 2017 року в Україні налічується 162 супермаркети ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м.
Перший Foxtrot Show Store був відкритий в жовтні 2016 року в Києві на Великій Васильківській, 45. Другий запрацював у листопаді в ТРЦ Victoria Gardens (м.Львів, вул Кульпарківська, 226а).