«Фокстрот» поділився секретами професії зі студентами

4 - 6 вересня близько 150 першокурсників Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) відвідали магазини «Фокстрот» на вул.Горького, 50 та проспекті Оболонському, 21Б.



На прикладі найбільшої мережі супермаркетів побутової техніки та електроніки в Україні студенти познайомилися з принципами внутрішньої навігації в магазині, форматами планування торгових залів, особливостями викладки товарів, побачили найкращі зразки торгового обладнання від провідних світових вендорів, а також відкрили для себе такі трейд-маркетингові інструменти як фокусний мерчандайзинг промо-товарів, дегустації, майстер-класи, sales-акції, дисплейні брендовані зони.

- КНТЕУ - стратегічний партнер мережі «Фокстрот» і кузня кадрів майбутніх співробітників торгового сектора, тому на екскурсії студентам також розповіли про кар'єрні можливості компанії, показали реальні умови роботи та перспективи розвитку, - зазначила начальник управління по роботі з персоналом торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» Марія Черненко. - Студенти отримали орієнтацію на можливу майбутню діяльність, від продавців-консультантів почули про зрозумілу і прозору систему кар'єрного росту, що дозволяє отримувати нові знання і будувати кар'єру в компанії.

У лідера* ринку давня історія стосунків з ведучим профільним вузом країни. З недавніх спільних проектів - V Фестиваль споживачів, коли з ініціативи всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів» студенти організували опитування методом «таємний покупець» про симпатії молоді на ринку рітейлу побутової техніки та електроніки . «Фокстрот» став переможцем як «Улюблений студентський магазин» , обігнавши конкурентів на 10 балів.

- Враження від екскурсії найяскравіші! Дізналася про інновації не тільки на ринку техніки, але і на ринку праці, - резюмувала студентка КНТЕУ Юлія Рижова з Кременчука, - Дуже лояльно з боку « Фокстроту» , що перед пошуком нового співробітника на ринку праці, компанія проводить внутрішній конкурс з відкритої вакансії - і всі бажаючі можуть взяти участь. А ще в мережі існують проекти, які допомагають новачкам адаптуватися в компанії, розвиватися і вирости до рівня успішних керівників. У «Фокстроті» можна пропрацювати все життя і не нудьгувати

ГКФрозвиває бренди