Амбіції лідерів: розвивати галузь та боронити права споживачів

​На VI міжнародному консумерському фестивалі  з нагоди Всесвітнього дня прав споживачів лідери галузі - Київський національний торговельно-економічний університет та  Група компаній «ФОКСТРОТ»  урочисто підписали угоду про партнерство


14 березня у конференц-залі Київського національного торговельно-економічного університету   було підписано Угоду про співпрацю між лідерами торговельної галузі. Під документом поставили підписи ректор КНТЕУ Анатолій Мазаракі  та голова ради засновників Групи компаній «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. Чим офіційно підтвердили  партнерські стосунки, започатковані ще минулого року,  між провідним вищим навчальним закладом торгової галузі та  лідером у секторі  вітчизняного рітейлу.

-Сьогодні, коли бізнес прагне справжнього  реформування української  економіки та активно цьому сприяє, особливої ваги  набуває співпраця між профільними  науково-освітянськими установами та  бізнес-структурами,   - сказав Геннадій Виходцев після підписання. -  Я високо ціную зусилля керівництва університету, що в нелегкі часи тут зросли нові корпуси, гуртожитки, відреставрували старі побудови, що тут дійсно сильна матеріально-технічна база й відчувається дух альма-матер нашої  галузі. Ми хочемо бути корисними  викладачам вишу у їх праці  сумлінно готувати студентів, аби  торгова галузь уникнула ситуації, коли диплом у спеціаліста є, а компетенцій немає.

Досвід фахівців  мережі «Фокстрот. Техніка для дому» для навчального процесу університету  важливий, адже мережа має  власну успішну політику орієнтації на клієнта.

- «Фокстрот» протягом 20 років утримує лідерство на ринку та є вибором мільйонів українців, тому він гарний куратор фахового зростання  наших студентів, - зазначила Наталія Притульська, перший проректор КНТЕУ. – Підприємства під торговими марками  ГКФ мають чітке розуміння своїх кращих практик та професійних стандартів, необхідних для ефективного навчального процесу та конкурентоспроможності наших випускників на ринку.
ГК «Фокстрот» та  КНТЕУ стали офіційними партнерами також в сфері захисту прав споживачів. Адже тут шостий рік функціонує Всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів» під гаслом «Здоров'я - безпека - добробут - гідність» та збирається Міжнародний консумерський фестиваль. Така активність повністю співпадає з філософією розвитку бізнесу та підсилює роль цивілізованої торгівлі у системі захисту прав споживачів.

-  «Фокстрот» якраз належить до тієї сфери торгівлі, що є гідним обличчям галузі, бо  реалізує людям якісний  товар, права покупця тут захищені,   відчувається добре ставлення до споживача й  гарна  атмосфера, - ректор КНТЕУ Анатолій Мазаракі. -  Ми можемо бути корисні підприємству у науковому  консалтингу,  варіантах  рішень та обґрунтуванні  ідей. Наприклад, в сфері законодавства, адже  воно сьогодні не досконале в нашій сфері, й «Фокстрот» як ніхто інший  це відчуває, намагаючись розв’язати кризу у сфері захисту прав споживачів. У нашого  університету є такі можливості  в наданні експертної оцінки, у підготовці  необхідних законопроектів. Таким чином,  це взаємовигідна співпраця й кожен із партнерів отримує багато преференцій від нього.

Підписанти Угоди окреслили різноманітні  напрямки співпраці, серед яких - залучення провідних спеціалістів ГК «ФОКСТРОТ» до підготовки навчально-методичних матеріалів, виконання дослідницьких робіт у реальній бізнес-площині, викладання професійно орієнтованих дисциплін, участі у підготовці та проведенні семінарів, круглих столів, майстер-класів, конкурсів. Натомість, університет виступить експертом у ініційованих рітейлерами реформах у сфері  захисту прав споживачів, надасть інструменти формування професійних компетентностей випускників та підвищення якості кадрів для торгівельної галузі тощо.

ГКФрозвиває бренди