ГК «ФОКСТРОТ» – у ТОП-5 Індексу прозорості компаній України

Центр «Розвиток КСВ» під час прес-конференції в ІА «УНІАН» презентував Індекс прозорості українських компаній-2015. Учасниками оцінювання у 2015 році стали компанії, які увійшли до Рейтингу Forbes ТОП-200 найбільших компаній України. Експерти Центру КСВ оцінювали офіційні сайти компаній за чотирма критеріями: звітність, зміст, навігація і доступність з точки зору різних аспектів (мова, наявність контактної інформації, адаптованість для людей з обмеженими можливостями).

До ТОП-5 компаній-лідерів Індексу увійшли – АрселорМіттал (Кривий Ріг), Оболонь, ДТЕК, Метінвест, ГК «Фокстрот». Наступну «п’ятірку» склали Кернел Трейд, СКМ, Концерн Галнафтогаз, Дніпроспецсталь та Nestle Україна. 


- Українські компанії крок за кроком наближаються до європейського рівня прозорості. Збільшується кількість нефінансових звітів, покращується розкриття нефінансових показників – а це свідчить про зрілість українських компаній і їх корпоративного управління, – зазначила Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток КСВ».

У Групі компаній «Фокстрот» пояснюють успіх у рейтингу прозорості системними діями з реалізації сталого розвитку та релевантності КСО-результатів до поняття «успішний бізнес». 


- У 2006 році ГК «Фокстрот» була серед перших 10 ініціаторів руху КСО в Україні та підписантом відкритого листа до бізнес-середовища країни із закликом приєднуватися до принципів соціального партнерства, – коментує подію Геннадій Виходцев, генеральний директор ГК «Фокстрот». – Приємно через 10 років отримати незалежну експертизу нашої діяльності у цій сфері та мати ще один привід закликати бізнес-середовище розвиватися за КСО-стратегією. Адже показники соціальної активності у світовій економіці – це найважливіше свідоцтво сталості бізнесу, його інвестиційної привабливості.

Детальніше про решту висновків Центру КСВ та Індексу прозорості-2015 тут – https://press.unian.net/pressnews/1262036-krupneyshie-ukrainskie-kompanii-znachitelno-uluchshili-pokazatel-raskryitiya-informatsii-o-korporativnoy-sotsialnoy-otvetstvennosti-ekspertyi.html



Довідка: Група компаній «ФОКСТРОТ» (ГКФ) розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому», «Техношара» (ритейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (годинниковий ритейл), а також DEPOT Development Group (управління нерухомістю). У 2006 році ГКФ увійшла в українську мережу ГД ООН. Умови членства компанії у всесвітній організації - сталий розвиток з урахуванням 10 принципів дотримання прав людини, антикорупційної діяльності, розуміння екологічної відповідальності, а також щорічний нефінансовий звіт про результати своєї діяльності.

На початку 2009 року ГК «ФОКСТРОТ» представила громадськості свій перший звіт про сталий розвиток за попередній рік. В архіві ГКФ - 7 звітів про стійкий розвиток.

Серед напрямків КСО-стратегії ГКФ: розширення частки «білого ринку» побутової техніки в Україні, відстоювання прав споживачів на якісний товар та обслуговування, вироблення позиції роботодавців щодо професійних стандартів продавців та професіоналізація профільної освіти, профілактика дитячого травматизму у невиробничій сфері (соціальний проект «Школа безпеки»), пропаганда екологічного ведення побуту та підвищення еко-культури (соціальні проекти «Зелений офіс» та «ЕКОклас»). Серед стейкхолдерів ГКФ – державні органи влади (профільні організації та інститути Міністерства освіти та науки України, Державна служба з надзвичайних ситуацій України, Національна поліція України), громадські організації та профільні асоціації (Європейська Бізнес Асоціація, Всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів», Всеукраїнська федерація споживачів «Пульс»).

Про Центр «Розвиток КСВ»: експертна організація, що була заснована у 2008 році. Мета діяльності – впроваджувати соціальну відповідальність задля системних і якісних змін в Україні. Організація працює над 4-ма пріоритетними напрямами: КСВ в кризові часи, розвиток освіти, соціальна відповідальність державних органів влади і просування України за кордоном. Об’єднує 40 компаній України

ГКФрозвиває бренди