Смартани від «Фокстрот»: час міняти старе на нове!

27 січня 2016 року на національному телебаченні вийшов новий ролик торговельної мережі «Фокстрот». Герої ролика Смартани уособлюють різні епохи мобільних пристроїв та з гумором обігрують вихід на сцену ультрасучасного модного Смартана на зміну старожила підмостків. Так, ролик розповідає про те, що настав час міняти морально застарілий девайс на сучасний ґаджет – і, щоб ця заміна пройшла легко, головні герої Смартани представляють послугу trade-in за умовами акції «Фокстрот» «Міняй старе на нове - і отримуй знижку до 20% »* https://www.foxtrot.com.ua/ru/actions/402


- Програма, безумовно, буде цікава нашим клієнтам, адже технології не стоять на місці, і кожен рік виробники смартфонів радують нас новими моделями, вдосконалюючи дизайн і характеристики. Придбати новий смартфон стає легше, досить принести будь-яку застарілу «дзвонилку», яка давно припала пилом десь у будинку, – коментує Руслан Клименко, бренд-менеджер «Фокстрот» і наводить аргументи скрупульозної роботи команди «Фокстрот» і партнерів над роликом, який рекламує нову акцію для покупки смартфонів.

Цікаві факти про зйомки:
- Для створення ролика використано 2 кг пластиліну;
- 3 дні пішло на ліплення одного героя;
- Створено 20 ліпсінгів (ротів) для кожного Смартана;
- 1 тиждень пішов тільки на підготовку до зйомки;
- 20 годин тривав кожен знімальний день групи творців ролика.

Клієнтська команда «Фокстрот»:
Наталя Средня, маркетинг-директор
Андрій Адаменко, керівник відділу маркетингових комунікацій
Руслан Клименко, бренд-менеджер.

Агентство TABASCO:
Олександр Смірнов, креативний директор
Ольга Жегуліна, продюсер
Віталій Муж, директор зі стратегічного планування
Олександр Коптєв, керівник креативної групи
Тетяна Шаповал, арт-директор
Юрій Мотрич, режисер
Євгенія Дзюбенко, копірайтер
Ольга Роза, екаунт-директор
Студія - Mokastudio

ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки і побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів в рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Станом на січень 2016 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

* Акція діє з «21» січня по «31» березня 2016 року включно в мережі магазинів ТМ «Фокстрот техніка для дому» на всій території України (крім АР Крим і тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей) і не діє в інтернет-магазині www.foxtrot.com.ua. Подробиці дізнавайтеся за телефоном 0-800-500-153 (дзвінки безкоштовні по Україні з номерів українських операторів).

ГКФрозвиває бренди