У 2015 році споживачі та експерти назвали «Фокстрот» «Фаворитом успіху»

за підсумками конкурсу «Фаворити успіху-2015» у своєму секторі ринку впевнену перемогу здобув «Фокстрот» – за нього віддали свої голоси більше 65% споживачів і 60% експертів*

За результатами дослідження, яке проводилося протягом 2015 року в рамках щорічного конкурсу «Фаворити Успіху» в Україні, торговельна марка «Фокстрот» у секторі ритейлу побутової техніки та електроніки посіла перше місце, залишивши позаду своїх конкурентів - Comfy і «Ельдорадо». 


Річний рейтинг «Фаворити успіху» обчислюється як середнє арифметичне число балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-х кварталів року. Сумарно протягом 2015 року було опитано 36 184 респондента. Аудит результатів опитування проводили маркетингова дослідницька компанія InMind та Київський міжнародний інститут соціології (КМІС).

У народному рейтингу суспільної довіри «Фокстрот» стає абсолютним переможцем другий рік поспіль.

- Визнання наших клієнтів – найважливіша оцінка обраного нами вектору розвитку, – зазначив виконавчий директор мережі «Фокстрот» В'ячеслав Поврознік. – Ми ставимо перед собою стратегічні та амбітні плани щодо поліпшення якості комунікації зі споживачем, працюємо над іміджем послуг, впроваджуємо омніканальную стратегію продажів і отримуємо якісний зворотний зв'язок – лояльність покупців.

Рейтинг торговельних марок, що складається в рамках конкурсу «Фаворити Успіху», є некомерційним і користується авторитетом серед експертів.

- Стати визнаним фаворитом року за результатами опитувань споживачів – привілей справді найкращих марок, які стали переможцями престижного конкурсу і отримали звання «Фаворита Успіху», – зазначив Олексій Кузнєцов, голова оргкомітету конкурсу «Фаворити Успіху».

* Більш детально про результати конкурсу: https://www.favor.com.ua/ru/vote/citylife/home-appliances-supermarket/?results=2015U

Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху» в Україні проводиться щорічно з 2003 року. Діяльність конкурсу спрямована на визначення найуспішніших торгових марок українського ринку, стимулювання їх розвитку, збільшення рівня довіри та лояльності до торгових марок у споживачів. Конкурс «Фаворити Успіху» проводиться на основі щорічних рейтингових досліджень загальнонаціонального масштабу, що охоплюють практично всі сфери життя українців, всі галузі вітчизняного ринку споживчих товарів і послуг, представлених в декількох сотнях номінацій. Переможці конкурсу, беззаперечні лідери своєї галузі, визначаються на основі оцінок, отриманих в ході опитувань трьох респондентських груп: провідних галузевих Фахівців (Експертів), яскравих представників українського бомонду та шоу-бізнесу (Успішних Людей, Знаменитостей), і безпосередньо самих Споживачів.

ГКФрозвиває бренди