Ребрендинг ТМ Bravis: айдентика лідера

Бренд Bravis – експерт у виробництві аудіо-, відео-, цифрової техніки і аксесуарів оновив корпоративний стиль. Новий фірмовий знак Bravis став більш сучасним, легким, лаконічним і дружнім (user-friendly).

Розробити оновлений корпоративний стиль для флагмана брендової лінійки мережі «Фокстрот» було доручено одному з провідних креативних агентств України – компанії Tabasco*. Базисом для створення оновленого логотипу Bravis стали основні тенденції сприйняття знака аудиторією. Серед них максимальна простота, що забезпечує легкість читання; ритмічність, підтримувана написанням малими літерами; нейтральність кольору (сірий-чорний-білий) або «металеві» відтінки (блакитний, синій, сталевий). Новим корпоративним кольором логотипу став Bravis SEA, але при необхідності допустимі до використання і такі кольори логотипів: Bravis WHITE, Bravis BLACK.


За 10 років на українському ринку ТМ Bravis зарекомендувала себе ТОП-гравцем ринку в доступному ціновому сегменті. Так, телевізори Bravis займають перше місце за кількістю проданих телевізорів у мережі «Фокстрот» і входять до ТОП-3 лідерів з продажу телевізорів у натуральному вираженні в Україні за даними GFK. До числа нещодавніх досягнень Bravis варто віднести також отримання 1 місця в рейтингу національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label-2015» у категорії «Динаміка розвитку власних торгових марок», що підтверджується появою цілого ряду нових продуктів в асортименті виробника в 2015 році: планшети-трансформери, фітнес-браслети, power-bank.

У мережі «Фокстрот» зазначили, що логотип торговельної марки Bravis також має відповідати рівню топ-брендів на ринку споживчої електроніки.

- Продуктовий портфель Bravis постійно розвивається. І новий логотип покликаний підтримати сучасний і високотехнологічний образ марки, – повідомив Сергій Тесленко, начальник відділу власних торгових марок мережі «Фокстрот».– А про решту покупцеві розповість наша техніка під ТМ Bravis.

Довідка: ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). Станом на січень 2016 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м.

* У співпраці з агентством Tabasco торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» отримала відразу три нагороди Effie Awards Ukraine-2015, а бренд «Фокстрот» увійшов до топ-5 брендів України 2015 року.

ГКФрозвиває бренди