Знання – на службу продавцям

У рамках співпраці мережі «Фокстрот. Техніка для дому» з Київським Національним торговельно-економічним університетом розпочато роботу зі створення методичного посібника для продавців мережі про систему маркування на побутовій техніці та електроніці та особливості процедури перевірки маркування перевіряючими органами.


- Завдання дуже важливе, так як поява такого дослідження, підготовленого спільно з Держспоживінспекцією, допоможе упереджувати ризики штрафних санкцій до мережі і по максимуму зніме неоднозначність трактування нового законодавства всіма учасниками торгівлі, - говорить начальник відділу поставок мережі «Фокстрот. Техніка для дому» Олена Слободяник.

- Адже закони щодо вимог до маркування недосконалі, і поки ми спільно з юристами відстоюємо правки до них, нам необхідно виробити єдине розуміння для всіх учасників торгівлі - як правильно маркувати товари. Така методичка потрібна не тільки для продавців «Фокстроту», а й для всієї нашої галузі. У тому числі для компаній- виробників і для перевіряючих органів. У березні та квітні цього року вчені-педагоги кафедри «Товарознавство» створять методичний посібник: «Методичні рекомендації щодо маркування товарів побутової техніки та електроніки».

У ньому доступно, наочно і схематично будуть пояснені всі вимоги нинішнього законодавства в частині маркування основних груп товарів , при цьому чітко поєднані вимоги до маркування побутової техніки з точки зору правил роздрібної торгівлі, техрегламенту і Євродирективи.

ГКФрозвиває бренди