Кулінарні майстер-класи Kenwood у київському «Фокстроті» продовжуються!

У грудні торговельна мережа «Фокстрот» запросила своїх покупців у світ фантастичної кухні і неймовірно простих і смачних страв! 

Раз на тиждень протягом грудня проходили безкоштовні майстер-класи в столичному ТРЦ «Dream Town 2» від бренду Kenwood.


Неймовірно талановитий і харизматичний Євген Клопотенко поділився з гостями кулінарного уроку в столичному «Фокстроті» секретами і тонкощами приготування відразу 3 страв всього за 2 години.


У компанії знаменитого переможця кулінарного телешоу Жені Клопотенко відвідувачі «Фокстрота» дізнавалися про нові рецепти у веселій атмосфері разом з однодумцями. Серед кулінарних досягнень «Фокстроту» – гарбузова лазанья, суп з коренеплодів і морквяний бісквіт з мигдальною крихтою. А ще – лояльність до бренду Kenwood, що продемонстрував дива кулінарної техніки.

Довідка:
«Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine (MMI за 1 квартал 2015 року). «Фокстрот» визнаний лідером за динамікою розвитку власних торгових марок серед українських ритейлерів у рамках національної премії серед виробників і ритейлерів «Private Label -2015». Станом на грудень 2015 року в Україні налічується 180 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв.м. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» та унікальний мобільний додаток «Обирай техніку за допомогою доповненої реальності».

«Фокстрот» спільно з ТМ KENWOOD не вперше організовує кулінарні майстер-класи. Так, у 2013 році у львівському «Фокстроті» пройшов майстер-клас відомого кулінара та телеведучого Ектора Хіменес-Браво.

ГКФрозвиває бренди