Група компаній «ФОКСТРОТ» презентувала звіт перед Глобальним Договором ООН

Управляюча компанія Групи компаній «ФОКСТРОТ» опублікувала успішний нефінансовий звіт відповідно до Принципів Глобального Договору ООН. У доповіді відображені підсумки роботи ГКФ за 2011 рік із акцентом на головних складових сталого розвитку – економічних, соціальних та екологічних аспектах діяльності Групи «ФОКСТРОТ». 15 березня на сайті ГД ООН (Нью-Йорк) з'явилося підтвердження успішного досвіду проходження процедури нефінансового звіту Групою «ФОКСТРОТ».

Нефінансовий звіт ГКФ підготовлено відповідно до Принципів Глобального Договору ООН. У доповіді відображені підсумки роботи ГКФ за 2011 рік з акцентом на головних складових сталого розвитку – економічних, соціальних й екологічних аспектах діяльності Групи «ФОКСТРОТ». При цьому дотримана основна вимога – переконливо продемонстровано три складові: підтвердження підтримки ГД ООН керівництвом компанії, опис практичних дій для впровадження принципів КСВ і параметри вимірювання очікуваних результатів.

Окремий розділ звіту присвячено інформації про персонал компанії, викладені характеристику колективу ГКФ за гендерною та віковою ознакою, принципи мотивації, навчання та розвитку персоналу, системи охорони праці, формування корпоративної культури. Згідно з вимогами організації та оформлення звіту, в «Додатках» до основного документу, показано, як на практиці застосовуються принципи ГД ООН в ході операційної діяльності з розвитку брендів, в процесі реалізації власних соціальних проектів ГКФ («Похід Пам'яті», «Соціальний центр «Перспектива», «Школа безпеки») та благодійності.

- Ми розуміємо КСВ як відповідальність компанії перед співробітниками, клієнтами торгових мереж під нашими ТМ і відповідальність перед державою, – коментує голова Ради засновників ГК «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. – Це зміст робочих місць, дотримання прозорості та законності ведення бізнесу, а також збереження партнерства в соціальних проектах, ініційованих державними установами на підтримку соціальної політики держави.

У компанії переконані, що добровільна регулярна звітність з корпоративної соціальної відповідальності дозволяє Групі «ФОКСТРОТ» враховувати потреби та очікування суспільства від бізнесу, аналізувати власну діяльність, щоб покращувати життєві показники бізнесу і бути конкурентоспроможною.

- Стратегія КСВ у бізнесі – це поширена європейська практика, і мені приємно, що вона вже п'ять років реалізується в «Фокстроті», – говорить виконавчий директор торгової мережі під ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» Уве Кленк. – Адже бізнес зі стратегією КСВ завжди має більше перспектив тримати лідерство, ніж інші. Це європейський шлях розвитку, і важливо, що бізнес «Фокстрот» цей шлях успішно долає.

Зі Звітом із прогресу ГК «ФОКСТРОТ» можна ознайомитися на офіційному сайті компанії https://www.foxtrot.ua/files/zvit_2011.pdf

Довідка: Глобальний Договір ООН є ініціативою, спрямованою на сприяння соціальній відповідальності бізнесу та підтримку вирішення підприємницькими колами проблем глобалізації з метою розвитку стабільної та всеохоплюючої економіки. Сьогодні у світі існує понад 6500 компаній і організацій, що стали учасниками Глобального Договору в більш ніж 130 країн світу. Українська мережа ГД ООН на початок 2012 року налічує більше 149 підписантів – підприємств, бізнес-структур та громадських організацій і має у своєму досвіді 10 Звітів з прогресу.

У грудні 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» (ГКФ) стала членом Української мережі Глобального Договору ООН https://globalcompact.org.ua/ua/how2join/participants?page=7 добровільно взявши на себе зобов'язання дотримуватися принципів корпоративної соціальної відповідальності в процесі розвитку бізнесу. Група компаній «Фокстрот» є власником таких ТМ, як «Фокстрот. Техніка для дому», «FoxMart», «Техношара» (ритейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий ритейл), а також «DEPO't».

ГКФрозвиває бренди