«Фокстрот» підтримав «Прес-весна на Дніпрових схилах»

За 10 років існування іменитий юнацький фестиваль об'єднав понад 10 тис. юних журналістів, оцінив більш 25 тис. творчих творів, а також здійснив мрію близько 200 старшокласників, які вже в травні стали студентами профільних київських вишів. Партнер фестивалю – Група компаній «ФОКСТРОТ» – чотири роки підтримує талановитих і юних журналістів України.

Із 20 квітня по 22 квітня близько 1000 юних журналістів стали учасниками популярного Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», партнером якого ось вже 4 роки є Група компаній «ФОКСТРОТ».

Організатори конкурсу – Міністерство освіти і науки України, Головне управління освіти і науки при КМДА, Інформаційно-творче агентство «Юн-прес», Київський палац дітей та юнацтва, а також профільні навчальні заклади столиці.

У перший день фестивалю, 20 квітня, перед юними журналістами з України і більше 10 країн ближнього зарубіжжя гостинно відкрилися двері Київського Палацу дітей та юнацтва – традиційного місця проведення «Прес-весни». Три дні тут працювали газетний і фото- вернісажі, відбувся журналістський марафон, тренінг та круглий стіл на теми безпеки і компетентності в інтернеті. Урочисто і яскраво пройшла сама довгоочікувана частина фестивалю – нагородження переможців та лауреатів конкурсу «Прес-весна» у восьми номінаціях: «Журналістська робота», «Літературний твір», «Телефільм», «Фоторепортаж», «Газета», «Копірайтинг у ЗМІ». У цьому році на конкурс прийшло понад тисячу робіт учасників від 14 до 21 року. Тематика ювілейного Х Фестивалю – «Молодь. Європа. Спорт» стикнулася з головною подією року – Євро-2012.

Переможців – лауреатів конкурсу «Прес-весна», за традицією нагородили кришталевими статуетками «Прес-весна» та дипломами від організаторів, а також подарунками від партнерів фестивалю, серед яких «Група компаній «ФОКСТРОТ».

- На десятий фестиваль «Фокстрот» прийшов не лише з подарунками – з власним творчим продуктом – навчальним мультфільмом для молодших школярів «Фокс і Трот поспішають на допомогу», – розповідає прес-секретар ГК «Фокстрот» Алевтина Белецька. – Це частина нашого соціального проекту «Школа безпеки» під девізом «Комфортно там, де безпечно!». Навчальний мультик невимушено розповідає дітям про правила безпеки в побуті – поведінці з побутовими приладами, в людних місцях, біля води. Розкажіть про це творчому продукті своїм читачам, і нехай наближаються літні канікули пройдуть спокійно і безпечно!

Крім того, вперше «Фокстрот» заснував на «Прес-весні» свою номінацію – «Симпатія «Фокстроту». Цього року подарунком відзначили роботу Ольги Плохотнюк (студентка педагогічного коледжу ім. Драгоманова, Київ). Її статті про простих учасників української історії, які виховують у молоді патріотизм, повагу до минулого, до вчителів і наставників. Так, у заголовку однієї з робіт Ольга позначила: «Дивитися на минуле необхідно очима сьогодення, щоб збереглося в пам'яті те, що називається «безсмертям». Такий світогляд актуально для соціального проекту групи «ФОКСТРОТ» під назвою «Похід пам'яті».

Юні журналісти не лише працювали, а й відпочивали під час теплоході прогулянку по Дніпру. А в останній день фестивалю організатори порадували учасників вікендом в Центрі культури та мистецтв «Парк Київська Русь» та інтерактивної грою «Екстремальна журналістика».

ГКФрозвиває бренди