«Фокстрот» запрошує до «Фокс Клубу» - спільноти успішних покупців

З 1 січня 2014 року у найбільшій мережі побутової техніки та електроніки України запрацював проект «Фокс Клуб» для покупців-учасників «Програми Комфорту» з розміром знижки від 3% до 7%.  Кияни першими оцінили  новацію


«Фокс Клуб» - це картка, яка активує безліч переваг для учасників програми лояльності, і вже працює в перших 2-х київських гіпермаркетах «Фокстрот»:  у ТРЦ «Art Mall» (вул. Заболотного, 37) та у ТРЦ «Sky Mall» (просп. Ватутіна, 2). Сьогодні ці супермаркети  обладнані спеціальною касою «Фокс Клубу», та до кінця року планується поширити проект на всі магазини ритейлера.

Зміст нововведення – це пріоритетне обслуговування у магазинах мережі «Фокстрот» власників «Карток Комфорту» з номіналом знижки від 3% до 7%. Кожен такий покупець, лише зайшовши до магазину «Фокстрот» та продемонструвавши на касі із написом «Фокс Клуб» свою «Карту Комфорту», отримає особисте привітання від дирекції магазину, звернення до себе по імені та надання персонального помічника-шопера. Той, за бажанням покупця, супроводжуватиме по торгових залах та проконсультує його у разі необхідності, або забезпечить позачергове обслуговування на касі. Все, що потрібно, аби оцінити переваги інноваційного сервісу для покупців, – підійти на касу «Фокс Клубу» та пред’явити «Карту Комфорту».
- Мережа «Фокстрот» - №1 в нашому секторі ринку за кількістю учасників програми лояльності, - говорить В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».  -  Понад 4 мільйони лояльних покупців - це показник ефективності нашої роботи та запорука успіху, адже середній чек учасника «Програми Комфорту» на 60% вище, ніж покупця без карти, а частка повторних покупок складає 77 %. Щомісяця до нашої програми приєднується близько 60 тисяч чоловік.

- Згідно наших досліджень, покупці повертаються в конкретні магазини нашої мережі тому, що їм там подобається, - розповіла Христина Мельникович, керівник відділу CRM торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». - Тисячі людей щодня приходять в наші магазини не просто за покупкою, а за позитивними емоціями. Потішити себе та близьких якісною технікою для життя, стати впевненішими у собі. Ми прагнемо, щоб наші покупці відчули себе особливими, усвідомили причетність до спільноти успішних - «Фокс Клубу» - і знову поверталися за цим відчуттям.

Ініціатори проекту нагадують, що стати володарем Картки комфорту можна вже при першій покупці. Знижка на товари зростає поступово разом із кількістю зроблених покупок, а досягнувши дисконту у  3%, покупець може стати членом «Фокс Клубу» та набуває додаткові преференції.

Основні переваги «Картки Комфорту», які доступні абсолютно усім її власникам у мережі «Фокстрот»:

- моментальні знижки (1,5% - 7%)  по своїй картці або бонуси (4% від суми покупки), якими можна розраховуватися за наступні покупки.
- кредитний ліміт до 50 тисяч гривень на картку  від банків-партнерів: доступний, зручний, легкий.
- доставку обраних товарів додому*.
- підключення та сервісне обслуговування техніки*.
- сюрпризи  та привітання до Дня Народження.

При цьому «Фокстрот» забезпечить інноваційність у роботі задля комфортного вибору та оформлення покупки, легкість та простоту у користуванні карткою лояльності, захищеність персональних даних клієнтів.
Подробиці щодо нового сервісу та «Програми Комфорту»: www.my-comfort.com.ua.

ГКФрозвиває бренди