«Фокстрот»: сім'я повинна бути!

Підбито проміжні підсумки співробітництва міжнародного фонду «Дитячі села SOS» та торговельної мережі «Фокстрот», в результаті якого отримано кошти на забезпечення піврічної роботи «Люблячого будинку для дитини»


Ведучий рітейлер разом із своїми покупцями зміцнює надію на домашнє тепло і затишок в українських дітей, що втратили сім'ю. «Фокстрот» підтримує соціальний проект «Дитячі села SOS» у Києві, Броварах та Луганську, у фокусі якого розвиток дитини у дбайливому сімейному оточенні . Зібрані за допомогою співробітників і покупців «Фокстрот» кошти йдуть на забезпечення благодійної роботи проекту в найближчі півроку. Але партнерство буде продовжуватися, адже в Україні 96 тисяч дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. І щороку ця сумна цифра збільшується на 17 тисяч .

Для зміни ситуації мережа «Фокстрот» бере активну участь у реалізації програм, зміцнюючи біологічні кризові сім'ї та допомагаючи фізичному і психологічному розвитку дитини. І разом з проектом « Дитячі села SOS» підтримує створені прийомні сім'ї та дитячі будинки сімейного типу для сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в яких через сімейні форми виховання створюються умови, максимально наближені до домашніх .

- Ми акцентуємо увагу на інтеграції дітей у суспільство, що досягається шляхом відвідування звичайних шкіл, дитячих садів, гуртків, вільного спілкування з однолітками із «звичайних» сімей , - зазначила Марія Кульчицька, член правління «Дитячі села SOS» в Україні. - Методологія фонду базується на успішному 60-річному досвіді в 133 країнах світу.
 - Унікальність цього проекту в тому , що ведеться робота не тільки з дітьми-сиротами, але і з батьками, - повідомила Олена Милованова, PR-менеджер торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» . - Ми ведемо роботу з профілактики сирітства, а також реінтеграції сиріт в біологічні сім'ї . І якщо у звичайній практиці тільки 10 % вихованців інтернатів нормально влаштовуються в житті, то після програм проекту «Дитячі села SOS» 95 % дітей стають успішними в житті. І нам приємно усвідомлювати , що разом з нашими покупцями ми також робимо свій внесок у ці зміни на краще.

ГКФрозвиває бренди