Стартували червневі семінари-практикуми по роботі з РРО

10 червня 2015 року в конференц-залі центрального офісу «Фокстрот» (м. Київ) відбувся перший з дев'яти запланованих безкоштовних семінарів, присвячений правилам роботи підприємців з реєстраторами розрахункових операцій (РРО). Експерт «Фокстроту», представник Державної фіскальної служби (ДФС) України та виробника РРО торгової марки Datecs поділилися з учасниками алгоритмом по роботі з касовими апаратами.

Згідно зі змінами в Податковому кодексі України кожен підприємець, який працює за правилами третьої групи платників єдиного податку, а це майже 100 тисяч українців, має встановити такий апарат до 1 липня 2015 року. Ще близько 500 тисяч підприємців повинні будуть встановити РРО до 1 січня 2016 року.
- Для порівняння - зараз в Україні працює приблизно 280 тисяч РРО, - повідомив Олександр Подкаменецький, керівник проектів компанії-виробника РРО «SystemGroup Україна» торгової марки Datecs.
Учасників семінару цікавили практичні аспекти нововведення і те, як вони торкнуться, наприклад, інтернет-магазинів, служб таксі, інфокіосків. Слухачі також запитували про технічні характеристики різних моделей РРО, частина з яких була представлена на семінарі, щоб всі бажаючі могли попрактикуватися в їх використанні.
Були виділені основні етапи впровадження та експлуатації РРО на підприємстві:
• вибір та придбання РРО;
• укладення договору з центром сервісного обслуговування;
• реєстрація касових апаратів в ДФС України;
• фіскалізація і введення в експлуатацію;
• відправка даних на сервер інформаційного еквайра;
• щомісячне технічне обслуговування.
Станіслав Кубрін, заступник начальника відділу РРО департаменту податково-митного аудиту ДФС України акцентував увагу слухачів на тому, що робота з касовими апаратами не така складна та ресурсомістка, як може здатися на перший погляд.
- Результати прогресу буде видно не відразу, але РРО - це неминуче майбутнє і, чим раніше ми це зрозуміємо і приймемо, тим швидше підемо по європейському шляху розвитку країни та забезпечення високої якості життя. Не можна побудувати нову Україну, використовуючи застарілі інструменти, технології та процеси, - переконаний В'ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот». - РРО зробить облік прозорим і, в кінцевому рахунку, полегшить ведення бізнесу та збереже підприємцю час, нерви і гроші, дасть автоматичне формування звітності, зменшить витрати на друкування та зберігання контрольних стрічок, дасть можливість контролювати оборот, залишок товару на складі, проходження грошей і навіть сумлінність продавців.

Організатори запрошують підприємців на наступні семінари, які також пройдуть у червні в конференц-залі центрального офісу (Київ, вул. Дорогожицька, 1). Реєстрація учасників за тел. 066-399-03-98 (Олександр Шатравка, начальник відділу навчання мережі «Фокстрот») або 0-800-501-558 (всі дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України безкоштовні).
Графік проведення:
17.06.2015 - з 10:00 до 12:30
18.06.2015 - з 10:00 до 12:30
19.06.2015 - з 10:00 до 12:30
24.06.2015 - з 10:00 до 12:30
25.06.2015 - з 10:00 до 12:30
26.06.2015 - з 10:00 до 12:30.

Довідка: торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є найбільшою роздрібною мережею за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine, MMI 2010-2014/2. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» та унікальний мобільний додаток «Обирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який дбає про довкілля (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас») і про безпеку дітей (проект «Школа безпеки»).

ГКФрозвиває бренди