«Паспорт професії»: незабаром презентація!

ийшов на фінішну пряму проект Групи компаній «ФОКСТРОТ» «Паспорт професії: професійний стандарт для продавця-консультанта непродовольчих товарів». Після річної активної і продуктивної роботи над створенням стандарту для цієї спеціальності результати роботи були розміщені в загальнонаціональному Репозитарії професійних кваліфікацій Федерації роботодавців України (ФРУ) - https://www.profstandart.org.ua/standarts.

- В основу профстандрарту були взяті корпоративні стандарти продавця-консультанта мережі «Фокстрот. Техніка для дому». Галузевими їх зробили редакція педагогів Вищого комерційного училища КНТЕУ та доповнення від 11 компаній-ритейлерів, які підтримали проект, - розповідає HR-директор мережі «Фокстрот» Марія Черненко. - Усі разом ми адаптуємо профільну освіту до очікувань ринку, а студенти, які здобувають освіту в училищах і вишах за торгівельною спеціальністю, будуть конкурентноспроможними, претендуючи на перше місце роботи, стануть усвідомлено вибирати і пишатися своєю професією.

Зараз проект знаходиться на стадії валідації в ФРУ (експертиза і підтвердження дотримання в розробленому профстандарті сучасних критеріїв ринку праці). Після схвального висновку від Департаменту розвитку трудового потенціалу ФРУ профстандарти ляжуть в основу нової кваліфікаційної системи в училищах і вишах. А Міністерство освіти і науки України запровадить інноваційні стандарти в освітні програми вишів і професійно-технічних навчальних закладів як за спеціальністю «Продавець-консультант непродовольчих товарів», так і для суміжних профілів.

Таким чином, вже через 3 роки український ринок ритейлу отримає тисячі кваліфікованих співробітників, яких не потрібно «пернавчати» відповідно до сучасних реалій ринку. Це допоможе торгівельним мережам уніфікувати трудові функції їх співробітників і значно підвищити якість обслуговування клієнтів.

Публічні презентації «Паспорту професії: професійний стандарт для продавця-консультанта непродовольчих товарів» відбудуться вже найближчим часом. Фінал низки таких публічних заходів запланований ближче до 26 липня 2015 - до Дня працівників торгівлі.

ГКФрозвиває бренди