Покупці, обережно! Одеська обласна держспоживінспекція вводить в оману!

30 березня на сайті державної інспекції з питань захисту прав споживачів в Одеській області з'явився антирейтинг одеських магазинів, а торгова мережа «Фокстрот» була названа як «недобросовісні підприємства і підприємці», «де продають неякісні непродовльственние товари, а також реалізують товари без Національного знака відповідності, який свідчить про безпеку товарів для життя, здоров'я та майна споживачів і навколишнього природного середовища; реалізують товари без необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про дату виготовлення продукції, найменування виробника» -

https://moepravo.odessa.gov.ua/novosti/chernyj-spisok-ostorozhno-narushiteli-zakona/

У зв'язку з цим ми офіційно публікуємо нашу точку зору на цей рейтинг.

1.  Побутова техніка і електроніка, яку продають цивілізовані продавці (рітейлери), відповідає всім вимогам безпеки, оскільки купується у офіційних світових імпортерів і/або представників виробників безпосередньо, а також має всю необхідну супровідну документацію, включаючи декларації відповідності. Наш товар не потрапить на торговельну полицю, поки імпортер не отримає на нього Декларацію відповідності та всі необхідні дозволи на ввезення продукції на територію України. Більш того, тільки при наявність всіх дозвільних документів, митна служба дозволить ввезення даної продукції на територію України. Наша техніка - легальна і апріорі не може бути без національного знака відповідності або без «необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про дату виготовлення продукції, найменування виробника», як стверджує автор «рейтингу».

2. У нашій країні крім Держспоживінспекції працюють й інші контролюючі органи, що перевіряють дотримання вимог до якості товару, але у них НІКОЛИ не виникало претензій до безпеки техніки в наших магазинах. Подібні публікації схожі на спробу звести особисті рахунки з роздрібними мережами після подій у травні 2014 року, а саме після фіналу публічного протистояння імпортерів, рітейлерів і колишнього керівництва Інспекції з питань захисту прав споживачів України. Подробиці можна дізнатися, наприклад, в цій статті - https://biz.liga.net/all/all/stati/2752412-potrebzashchita-za-chto-uvolili-glavu-gospotrebinspektsii-orekhova.htm

3. Саме Державна інспекція з питань захисту прав споживачів в Одеській області однією з перших застосувала до мережі «Фокстрот» санкцію у вигляді багатотисячного штрафу в листопаді 2013 (на той час і донині керівником цього органу в Одеській області є Л. Варавва) . Надалі всі багатомільйонні штрафи були оскаржені в судах, де представникам мережі «Фокстрот» вдалося довести помилковість дій перевіряючих і безпідставність застосування штрафних санкцій. Більш того, за результатами перевірки комісії Мінекономрозвитку України дій співробітників Державної інспекції з питань захисту прав споживачів наказами Мінекономрозвитку України були скасовані самі накази про проведення перевірок в магазинах «Фокстрот» (як прийняті з порушенням вимог законодавства), а потім і самі постанови про застосування штрафних санкцій. Результати перевірки інспекції - на сайті міністерства - https://www.me.gov.ua/News/Detail?title=MinekonomrozvitkuPidgotuvaloZvitZaPidsumkamiPozaplanovoiPerevirkiDiialnostiDerzhspozhivinspektsii)

4. Рітейлери відкриті для обговорення кожної скарги, які надійшли до інспекції від споживачів. Наша мета - отримати якомога більшу кількість задоволених клієнтів і ми готові працювати спільно над поліпшенням якості обслуговування споживачів. Проте за весь цей час ніяких пропозицій від Держспоживінспекції разом розбиратися в причинах скарг не надходило, тільки публічні невиразні заяви про великій їх кількості. Тому напрошується головний висновок - інспекції потрібен не результат, а процес, який доводить її дієздатність і реанімує її функції як ФІСКАЛЬНОГО органу (нагадаємо, в червні цього року відміняється мораторій на перевірки бізнесу). Ми публічно заявляємо, що готові співпрацювати з реформованою інспекцією, а не із залишками «орєхівщини» зразка 2013 року. Дуже сподіваємося, що така служба незабаром з'явиться у нашій державі.

5. На  даний момент юристи мережі «Фокстрот» розпочали підготовку до подачі позову про захист честі, гідності та ділової репутації у зв'язку з опублікуванням Державною інспекцією з питань захисту прав споживачів недостовірної інформації про мережі «Фокстрот». Наша мережа прийшла на ринок України в 1994 році і сформувала стандарти клієнторієнтованості, першою закликала учасників ринку працювати над збільшенням частки білого ринку для захисту споживачів України, розробивши для цього необхідні механізми, і першою організувала галузь рітейлу в справі реформування системи захисту прав споживачів в нашій країні. Весь минулий рік «Фокстрот» системно працював над нівелюванням ризиків для рітейлерів і покупців у частині маркування техніки, що спровокував кризу-2013 у сфері захисту прав споживачів. Звіт про цю роботу, озвучений мною на Громадській раді при Держспоживінспекції України в Києві 20.01.2015 року, знаходиться у вкладенні листа.

PS. Ділимося документами з відкритих джерел, звідки «виріс» глава нинішньої ЛНР І. Плотницкий https://obozrevatel.com/crime/03582-do-togo-kak-vozglavit-lnr-plotnitskij-byil-melkim-vzyatochnikom-dokumentyi.htm


 

пресс-секретарь ГК ФОКСТРОТ
Алевтина Белецкая

ГКФрозвиває бренди