Запрошуємо на смачний уікенд до львівського «Фокстроту»

Справжнє кулінарне свято організував «Фокстрот» в Сокольниках (м.Львів) спільно з партнерами рітейлера - Electrolux і Philips з нагоди ювілею ТРЦ «King Cross Leopolis».



28 і 29 березня в торговому залі «Фокстрот» в Сокольниках заробили відразу дві кулінарні локації. Два дні поспіль професійний шеф-кухар в бренд-зоні Electrolux пригощав львів'ян та гостей міста кулінарними знаннями та частуваннями, приготував разом з охочими смачні страви європейської кухні та подарував унікальні сувеніри від Electrolux. А його колега в бренд-зоні Philips поділився секретами приготування смачних пісних страв за допомогою блендера і мультиварки. Обидва шоу були об'єднані єдиною концепцією демонстрації техніки, котоорая робить приготування їжі в домашніх умовах приємним і швидким процесом, а страви - вишуканими і здоровими.

«Смачні» майстер-класи вже стали доброю традицією і знайшли своїх прихильників у львівському магазині мережі «Фокстрот» в Сокольниках на Стрийській, 30 (на виїзді зі Львова), який з 2013 року працює в інноваційному форматі «shop-in-shop».

- З 2012 року ми практикуємо майстер-класи у всій мережі «Фокстрот», загальна кількість проведених івентів - більше 30, - розповідає старший фахівець торговельного маркетингу мережі «Фокстрот» Леся Нікуліна. - Тенденції позитивні - відвідування в дні таких івентів збільшується до 35%, наголошується реальне збільшення продажів брендів тих товарів, які демонструвалися під час майстер-класів. Отримали багато позитивних відгуків від відвідувачів «Фокстрот». Це один з найпопулярніших, яскравих і позитивних проектів, які з великим задоволенням відвідують наші покупці. Крім кулінарних майстер-класів, ми проводимо тест-драйви новинок, і окремо тематичні майстер-класи для дітей.

Організатори майстер-класів планують продовжити шліфовку кулінарної майстерності львів'ян та гостей міста, допомагаючи вибирати техніку за смаком від світових виробників.

ГКФрозвиває бренди