«Фокстрот» зі студентами!

​на початку вересня в київських магазинах «Фокстрот» пройшли традиційні навчальні заходи для першокурсників Київського національного торгово-економічного університету (КНТЕУ)


Новоспечені студенти маркетингової спеціалізації факультету економіки, менеджменту і права стали активними учасниками майстер-класу на тему «Торговий маркетинг: практична діяльність чи мистецтво» у столичному «Фокстроті» на вулиці Горького, 50. Першим тренером у їх професійній кар'єрі стала начальник служби торгового маркетингу мережі «Фокстрот» Ірина Севостянік. Від неї студенти вперше почули, що таке планограма торгового залу, про особливості викладки різних товарних категорій, гарячі і холодні зони в магазині, правила освітлення торгової точки, інноваційні прийоми просування новинок на торговій площадці і тонкощі розміщення POS-матеріалів.

Корисним виявилося знайомство студентів з трендами роздробу, які активно використовує мережа «Фокстрот» - ритейлтеймент (retailtainment), коли покупка перетворюється на свято, магазин у магазині (shop-in-shop) - унікальна інновація для ринку побутової техніки та електроніки в Україні, коли брендові острівки виробників знаходяться окремо один від одного усередині єдиного торгового залу.

- У молоді буквально загорілися очі! Вони, вчорашні шкільні випускники, сьогодні задають дорослі запитання менеджеру провідної української торгової мережі та отримують знання та практичні поради з перших вуст, - поділилася враженнями викладач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Тетяна Суслова. - Це той надихаючий досвід, який вони згадуватимуть і який розвиватимуть при подальших спільних заходах КНТЕУ та "Фокстрот".

Студентську естафету прийняв ще один флагман мережі - супермаркет «Фокстрот», розташований на проспекті Оболонському, 21Б. Дві групи першокурсників факультету товарознавства та торговельного підприємництва КНТЕУ відвідали оглядову екскурсію, під час якої цінним досвідом зі студентами поділилися директор магазина, тренер і pr-менеджер торгової мережі.


- Ми переконані, що цей новий - професійний погляд на звичний, зі споживчої точки зору, формат роздробу дозволить студентам не розгубити свій палкий ентузіазм на шляху до пізнання азів професії, - розповіла Марія Черненко, начальник управління по роботі з персоналом торгової мережі «Фокстрот». - КНТЕУ - наш стратегічний партнер, і ми плануємо систематично підживлювати інтерес майбутніх фахівців торгового сектора, навчаючи їх передовій практиці рітейлу, - зазначила Марія Черненко.

Близько 100 першокурсників, які відвідали супермаркети «Фокстрот» на пр. Оболонському, 21Б і на вул. Горького, 50 на прикладі найбільшої мережі супермаркетів побутової техніки та електроніки в Україні дізналися багато нового про майбутню професію, зацікавилися перспективами кар'єрного росту в мережі «Фокстрот» та висловили бажання не тільки прийти сюди за покупками, а й пройти стажування.

ГКФрозвиває бренди