«Фокстрот» підтримав юних журналістів

​Закінчився XI Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», партнером якого в п'ятий раз виступила Група компаній «ФОКСТРОТ».


17-19 травня в Києві пройшов Міжнародний фестиваль дитячої і юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», який зібрав талановиту учнівську та студентську молодь з усіх областей України і 10 країн світу. Тема XI «Прес-весни» - «Молодь і соціум», адже молоді люди - наша рушійна сила, від них залежить розвиток майбутнього. Фестиваль з року в рік примножує авторитет і набуває все більше і більше прихильників серед юних медійників. «Прес-весна» дарує молодому поколінню прекрасну можливість бути почутим, висловити свою думку, конкурс є відмінним плацдармом для самореалізації сучасної творчої молоді.

17 травня перед юними журналістами гостинно відкрилися двері Київського Палацу дітей та юнацтва. Тут працювали газетний і фотовернісаж, проходили презентації делегацій, журналістський марафон, ділова гра «Безпека в інтернеті». Кількість робіт учасників фестивалю в цьому році зросла до 3800! А найяскравішою частиною зльоту стало нагородження переможців та лауреатів конкурсу у 8 номінаціях - «Журналістська робота», «Літературний твір», «Соціальний проект», «Телефільм», «Фото», «Газета», «Радіоробота» , «Інтернет журналістика та ІТ»

- «Прес-весна» стартує щорічно восени у всіх куточках України та країнах близького зарубіжжя, а фінішує в травні у Києві, де збираються юні журналісти, - розповідає керівник інформаційно-творчого агентства «Юн-ПРЕС» Надія Іллюк. - Я дякую всім - учасникам, наставникам, нашим партнерам за те, що фестиваль росте, зміцнюється й набирає обертів. Сьогодні масштаб фестивалю - вражаючий, тому що помічників і друзів у нього так багато.

Переможців та лауреатів конкурсу «Прес-весна» за традицією відзначили кришталевими статуетками «Прес-весна» та дипломами від організаторів, а також подарунками від партнерів фестивалю - Групи компаній «Фокстрот».
- Юні журналісти - це майбутні лідери громадської думки і дуже важливо, щоб з дитинства у них були сформовані моральні цінності, громадянські принципи, - говорить співзасновник Групи компаній «ФОКСТРОТ» Геннадій Виходцев. - Підтримуючи «Прес-весну», ми допомагаємо талановитій молоді у самореалізації, зміцнюючи у творчих особистостях проактивність, патріотизм, прагнення до вдосконалення, повагу до вчителів і наставників.

Крім нагородження переможців організатори порадували учасників фестивалю прогулянкою на теплоході по Дніпру і квестом на честь переможців. Як і раніше, незмінним залишається кредо фестивалю: «Стань студентом вже у травні» - таким чином переможці конкурсних номінацій отримують ексклюзивне право на безкоштовне або пільгове навчання у провідних вузах України.

ГКФрозвиває бренди