Ко-бренд проект від Банку Російський Стандарт і ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» святкує свій перший День народження

Виповнився рік ко-бренд проекту - кредитної «Карту комфорту» від Банку Російський Стандарт і торговельної мережі ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». За цей час понад 50 000 клієнтів Банку встигли оцінити переваги кредитної «Карти комфорту», взяти участь в різних акціях і скористатися спеціальними пропозиціями для власників кредитних «Карт комфорту».



«Карта комфорту» - це унікальний банківський продукт, який дозволяє економити свій особистий час і гроші, здійснюючи покупки в мережі магазинів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» зі знижкою до 7%, користуватися кредитними коштами для оплати товарів і послуг в Україні і у всьому світі з пільговим періодом користування кредитом до 55 днів і отримувати додатковий дохід 11% річних на залишок власних коштів на картці.

За рік успішного існування проекту серед утримувачів «Карт комфорту» Банк Російський Стандарт і ТМ «Фокстрот техніка для дому» провели безліч розіграшів цінних призів та подарунків. Так, серед учасників акції «Здійсни мрії одним розрахунком» були розіграні обігрівачі UFO (4 шт.), смартфони HTC (13 шт.), домашні кінотеатри LG (4 шт.), ноутбуки Acer (3 шт.) І супер приз - телевізор Panasonic. А результатом акції «Готуємось до школи разом» став розіграш 6 ноутбуків, крім того, абсолютно всі учасники акції отримали гарантовані призи - брендовані куртки, м'ячі, блокноти та ін. Однією з найбільш улюблених власниками «Карт комфорту» стала акція «Пізнай Київ із Банком Російський Стандарт», 10 переможців якої зі своїми супутниками приїхали в столицю України на екскурсію.

- Мережа магазинів електроніки ТМ «Фокстрот. Техніка для дому »- лідер у своєму сегменті ринку - за рік стала нашим надійним партнером, - зазначив голова правління Банку Російський Стандарт Ігор Дорошенко. - Завдяки широкій географії «Фокстроту», широкому асортименту продукції та якісному обслуговуванню нам вдалося надати нашим клієнтам кращі умови для придбання побутової техніки та електроніки. «Карта комфорту» відкриває нові унікальні можливості для клієнтів Банку Російський Стандарт, поєднуючи всі переваги кредитної і дисконтної карти, і є одним з найбільш успішних і популярних ко-бренд продуктів Банку.
- «Фокстрот» послідовно розвиває лінію інноваційних рішень у сфері програми лояльності, завдання якої - запропонувати клієнтам максимальний спектр послуг, спрямований на підвищення життєвого комфорту, - говорить фінансовий директор Групи компаній «ФОКСТРОТ» Василь Перепелиця. - Банк Російський Стандарт першим підтримав ідею проекту, і ми вдячні нашому партнеру за оперативність, якість підготовки і реалізації цього складного завдання. Спільний проект з Банком Російський Стандарт - це нові зручні фінансові сервіси, що включають не тільки страхові продукти і доступні кредити на покупку товарів у мережі «Фокстрот», але і можливість здійснювати розрахунки за послуги та товари в будь-якому іншому магазині, в тому числі через інтернет - і все це, використовуючи кредитний ліміт на карті «Фокстрот». Результати першого року роботи проекту підтверджують, що це кращі технології міжнародних платіжних систем, помножені на досвід і професіоналізм лідера в банківському обслуговуванні населення. Додаткові можливості Програми Комфорту «Фокстрот» викликали великий інтерес у клієнтів торговельної мережі - адже очевидно, що це новий рівень свободи у здійсненні необхідних покупок.

ГКФрозвиває бренди