«Одного дня вони стануть нами, тільки краще»: на 5 500 телеекранах у Фокстроті транслюють відеоманіфест про підлітків

5 вересня омніканальний продавець електроніки Фокстрот долучився до ініціативи Міжнародного благодійного фонду savED, який відновлює доступ до освіти в громадах, що постраждали від війни

З нагоди початку нового навчального року у торгових залах всіх 122 магазинів у ротацію запустили відео – маніфест від savED, який закликає підтримувати підлітків, бо вони наше майбутнє і відбудовуватимуть нашу країну. Мета відео – привернути увагу суспільства до потреби підтримувати дітей та давати їм освітні можливості. Особливо там, де війна залишила свій слід, зруйнувавши школи та інші простори для навчання і соціалізації.


Альона й Назар із Катюжанки на Київщині, Іван із Михайло-Коцюбинського на Чернігівщині, Олеся з Єланця і Сашко з Центрального на Миколаївщині — ці п’ятеро підлітків стали героями відеоманіфесту від savED. Вони ж є учасниками програми UActive у фонді savED.

«Одного дня ці підлітки стануть дорослими і будуть розбудовувати нашу країну. Вони замінять нас і будуть кращими ніж ми, — та це усе неможливо без допомоги та підтримки дорослих. А тому їх треба підтримувати, допомагати, навіть якщо вони помиляються. «Допоможіть нам не накосячити!», — звертаються до дорослих у маніфесті діти.

Протягом тижня, починаючи з 5 вересня, клієнти Фокстрот можуть переглянути ролик на екранах більше 5 500 телевізорів у магазинах ритейлера.

Ми підтримали ініціативу фонда, бо вона про майбутнє України, а це не менш важливо, ніж боротьба з ворогом за її майбутнє проти окупантів, – говорить Леся Нікуліна, керівник відділу торгового маркетингу Фокстрот. – Навіть щільний трафік відеоконтенту на наших плазмах не став на заваді реалізації цієї ініціативи. Ми раді показати нашим покупцям ідейно ціннісне відео.

 

«Ми поєднали у цьому відео два покоління, щоб показати — підтримка молоді дорослими важлива. Ми працюємо з представниками і представницями майбутнього України, розумними, небайдужими та творчими. На програмі UActive ці підлітки вигадують і реалізують проєкти для розвитку своїх громад. Ми вчимо їх мріяти буйно, тож аби ці ідеї втілити, діти вправляються у фандрейзингу. Сьогодні це спортивні майданчики, коворкінги у школах, шкільні театри, екопроєкти і STEM-лабораторії, а завтра – це відбудова країни, – зазначає лідерка програми UActive у фонді savED Христина Кащук.

Підтримали відеоманіфест також мережа кінотеатрів Планета Кіно, а також на своїх сторінка кілька десятків відомих людей та інфлуенсерів, зокрема Настя Каменських та Олександр Педан.

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших мереж електроніки в Україні, в 2024 році відзначає 30 річчя роботи в Україні. З 2006 року співзасновники бренда підписали ГД ООН про стійкий розвиток по стандартах корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). За цей час Фокстрот був ініціатором десятка соціальних ініціатив на підтримку школярів та підлітків: соціальний прооєкт адаптації випускників шкіл-інтернатів «Велике серце маленького життя», екологічний проєкт «Еко-клас», система Уроків безпеки для профілактики невиробничих травм серед школярів «Школа безпеки» та мультсеріал про безпечну поведінку для школярів «Фокс і Трот поспішають на допомогу».

savED — міжнародний благодійний фонд, який відновлює доступ до освіти в громадах, що постраждали від війни, розв’язаної росією проти України. У 2023 році команда фонду спільно з американською неурядовою організацією Spirit of America запустила освітню програму для підлітків із малих громад UActive. За півтора роки роботи програма поширилася на три області: Київська, Чернігівська та Миколаївська, а серед її випускників — близько 500 підлітків із малих громад. Школярі вже змогли реалізувати 23 соціально важливі проєкти, на які залучили фінансування понад 200 000 доларів додаткових інвестицій. Дізнатися більше про діяльність програми та фонду і стежити за новими анонсами можна на сторінці в інстаграмі або фейсбуці.

ГКФрозвиває бренди