Як українські та польські студенти вчилися емоційному маркетингу у «Фокстрота»

На початку травня Краківський державний економічний університет відвідала керівник відділа по зв’язках із громадськістю та ЗМІ Групи компаній Фокстрот Алевтина Демуцька

У рамках наукового стажування в Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка вона прочитала студентам 1 курсу студії «Маркетинг та комунікація ринків» лекцію на тему «Індивідуальні та масові емоції в маркетингових комунікаціях». У лекцію увійшли кейси брендів Apple, Coca-Сola, Укрпошта, Фокстрот, чиї маркетингові комунікації вдало сформували індивідуальні емоції та перетворили їх на масові емоції. Лекцію було створено у співпраці із начальником відділу торгового маркетингу Лесею Нікуліною, чия презентація з виступу на форумі Big Trade-Marketing Show-2023 «Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки» показала системність роботи бренда з індивідуальними емоціями різних споживачів, як вони об’єднуються за певних обставин у часі та просторі, а бренд стає епіцентром уваги та причиною розгортання масових емоцій в царині соціальних комунікацій.


Леся Нікуліна за місяць до того виступила з цією темою перед студентами Державного університету комунікацій, які навчаються за фахом «маркетинг». Під час екскурсії студентів до магазину «Фокстрот» у м. Київ, вул. Степана Бандери Леся розказала про «Емоційну складову комунікацій» і ознайомила студентів з основами торгового маркетингу та як були адаптовані маркетингові активності під час військових подій для ефективної комунікації з клієнтом.


– Основну задачу комунікації на торговому майданчику у «Фокстрот» у військовий час передає гасло «Вчасно та влучно! Тільки позитивні емоції!», і ми виконали її, залучивши усі можливі інструменти, – говорить Леся Нікуліна. – Наш бренд-герой Фоксі змінила вишукані наряди – на сучасний національний і навіть військовий одяг; ми змінили візуалізацію бейджів та основний меседж на ньому, започаткували обмін відео-листівками, які транслювали на всіх екранах у всіх діючих магазинах мережі Фокстрот для підтримки працівників торгового залу. Для посилення емоційної комунікації до Дня незалежності Фокстрот випустив лімітовану серію колекційної іграшки Фоксі у вишиванці та м’якої подушки Фоксі в українському віночку. І завдяки проєкту Foxmusic.ua з популяризації української авторської пісні, в наших залах наразі звучить 100 % українського музичного контенту. Цією системою комунікацій ми показали одночасно нашу позицію щодо війни за незалежність України, проявили повагу та підтримку для клієнтів, показали турботу про співробітників.


Матеріали, підготовані комунікаційницями «Фокстроту» для лекцій перед польськими та українськими студентами стануть основою для виступу на Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-комунікації: проблеми та рішення», яка відбудеться в Науково навчального Інститута журналістики КНУ імені Тараса Шевченка 25 травня 2023 року.

ГКФрозвиває бренди