«Фокстрот» пропонує більше, ніж техніку

У липні 2013 року реклама мережі «Фокстрот» стала з'являтися на екранах нашої країни зі слоганом «Більше, ніж техніка». Це стало результатом розробки нової креативної платформи агентством інтегрованих маркетингових комунікацій Adventa Lowe (Група АДВ Україна), яке перемогло у тендері, оголошеному провідним рітейлером України.

Запропонована ідея повинна була зберігати чинний стиль торгової мережі «Фокстрот. Техніка для дому». Ось так девіз «Розуміючи Ваші потреби» трансформувався в нову велику ідею, висловлену лаконічно: «Більше, ніж техніка».

-У ході розробки творчої концепції ми спиралися на таку думку - люди майже ніколи не сприймають техніку тільки як річ. Ця ідея стала основою комунікації і можливістю розповісти споживачеві живі історії, - зазначила Світлана Шинкаренко, директор Adventa Lowe.

У новій рекламі «Фокстрот» тісно переплітається емоційна іміджева складова з раціональною, що несе інформацію про конкретну продуктову пропозицію компанії. Адже так влаштована людина, що спочатку піддається почуттям, а потім придумує цьому раціональне пояснення. Тому в нинішню епоху шаленого інформаційного буму, сенсорний брендінг в рекламі «Фокстрот» здатний підвищити прихильність до торгової марки, сформувавши емоційний контакт із споживачами.
З усього арсеналу емоцій для відображення в рекламі «Фокстрот» були обрані лише позитивні почуття, що відображають цінності бренду. Ця афективна стратегія покликана перенести позитивне переживання, пов'язане з рекламою, на сприйняття всієї торгової мережі та відбудуватися від інших гравців ринку, щоб утримувати першість серед рітейлерів.
- Ми йдемо шляхом забезпечення максимального комфорту для наших покупців, починаючи з задоволення від перегляду нашої реклами, закінчуючи зручністю купівлі та післяпродажного сервісу. Так у «Фокстроті» розуміють турботу про клієнта, - прокоментувала Наталія Срєдняя, начальник управління маркетингу торговельної мережі.
Ознайомитися з відео можна за посиланням:
    https://www.youtube.com/watch?v=xJ_IxnzFIUM&feature=youtu.be SaveFrom.net

            Довідка: Торгова мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є лідером * ринку України в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Перший магазин торгової мережі був відкритий в 1994 році, і станом на липень 2013 року в Україні налічується 228 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 113 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна площа складає більше 308 000 кв. м. Згідно з рейтингом, складеним аудиторською компанією Deloitte & Touche, торгівельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Обсяг продажів мережі за 2012-13 фінансовий рік склав більше 7.17 мільярдів гривень. З 2010 року торгова мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics» - найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.
* За даними GFK, 2012.

Довідка: Агентство інтегрованих маркетингових комунікацій Adventa Lowe почало роботу в грудні 1999 р., входить до Групи АДВ Україна. Компанія представляє в Україні міжнародну мережу Lowe & Partners Worldwide. Спеціалізація агентства: інтегровані маркетингові комунікації, проекти з комунікацією на 360 градусів. З 2010 р. в агентстві відкрито і успішно розвивається digital-підрозділ Lowe Digital.

ГКФрозвиває бренди