Щасливий 13! ГК «ФОКСТРОТ» опублікувала звіт щодо прогресу в 2020 році

«Звіт про стійкий розвиток» бізнесу за стандартами Глобального Договору ООН отримав позначку «активний рівень» в офісі глобальної мережі в Нью-Йорку.13-й звіт презентувала Група компаній «ФОКСТРОТ» (ГКФ) у чернвні-2021, надавши Глобальному Договору ООН докази стійкого розвитку бізнесу в 2020 році

Повідомлення про те, що звіт оприлюднено, з'явилося на сайті Глобального Договору, а також було підтверджено електронним листом із офісу ГД ООН у Нью-Йорку. Рівень звіту GC Active означає, що Глобальний договір визнає компанію як таку, що прагне бути найкращим репортером корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), і системно звітує про широкий спектр найкращих практик управління сталим розвитком компанії.


У вступному слові до читачів генеральний директор ГКФ Геннадій Виходцев зазначив, що рік світової пандемії був непростим і для брендів, які розвиває ГКФ: “Але саме цьогоріч ми довели, що соціальна відповідальність – це наша філософія. Бізнеси проявили мудрість і людяність, у відповідь відчули лояльність споживачів; керівники не допустили масового скорочення кадрів та закриття підприємств; працівники з розумінням поставилися до зміни формату роботи, а орендарі комерційної нерухомості отримали від фахівців із управління нерухомістю пільгові умови на час локдауну”.


Звіт-2020 містить 7 векторів, за якими реалізовувалася стратегія КСВ в ГКФ: відповідальність перед працівниками та їхніми родинами, захист прав споживача, антикорупційна діяльність (прозорість ведення бізнесу), волонтерська діяльність, екологічна активність, освітні проєкти (власні та стейкхолдерів) і благодійність. У звіті наведено оптимістичні показники щодо профілактичної роботи фахівців ГУ ДСНС України, яким допомагає соціальний проєкт «Школа безпеки» (зменшення на 39% кількості пожеж з причини пустощів дітей із вогнем за звітний період). Також позитивним є результат у запровадженні в Фокстроті електронних фіскальних чеків, кількість яких сягнула 1 млн (чи 36,7% від загальної кількості фіскальних чеків, виданих за 5 місяців впровадження реформи).


«Саме у цей коронавірусний рік ми почали впровадження електронних фіскальних чеків, підтвердивши свою вірність цінностям рівності ведення бізнесу та прозорості економічної діяльності, – говорить у зверненні до читачів Звіту Валерій Маковецький, голова Наглядової ради компанії «Фокстрот. Техніка для дому. – Так справдилася аксіома про те, що криза – час можливостей».


Звіт підтвердив, що працівники ГКФ досягли успіху й у екологічному активізмі: успішно провели ІІ корпоративний рейтинг «Тут працюють далекоглядні» та гучно відсвяткували 10-річчя студентського еко-проєкту «Зелений інститут журналістики» разом із ІЖ КНУ імені Тараса Шевченка – онлайн-екоаукціоном EkoInstitut та просвітницькою онлайн-кампанією «10 запитань до 10-річчя Зеленого інституту журналістики».


Складні часи не стали перепоною для виконання своїх зобов’язань перед партнерами із благодійності: провівши аудит за допомогою моніторингової організації Charity Tuner, Фокстрот продовжив співпрацю з МБФ «СОС Дитячі містечка», передавав техніку для медичних і соціальних закладів у рамках допомоги державі в боротьбі з пандемією COVID-19 госпіталям у Львові, Кропивницькому. А ще у 2020 році ритейлер Фокстрот започаткував власний соціальний проєкт з БФ «Happy Paw» – «Пухнасті друзі в кожен дім». Через інформаційну кампанію Фокстрот сприяє адопції безпритульних тварин із трьох притулків Києва, Запоріжжя та Кропивницького. Допомагає мешканцям притулків із харчуванням і опікується двома лисичками в закладі «Бест Френдс» (Київщина).

Довідка: Понад 13 000 компаній є добровільними підписантами Глобального Договору ООН про стандарти соціально відповідального бізнесу. Близько 100 таких компаній – українські, що працюють із врахуванням 10 принципів дотримання прав людини, розуміння екологічної відповідальності, а також щорічно надають нефінансовий звіт про результати власної діяльності. У грудні 2006 року Група компаній «ФОКСТРОТ» увійшла до української мережі ГД ООН. На початку 2009 року Фокстрот надав громадськості свій перший звіт про стійкий розвиток за принципами ГД ООН. У 2020 році ГКФ презентувала 13-й звіт щодо прогресу в якості члена ГД ООН. Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому», DEPOT та Fantasy Town, що займаються управлінням нерухомістю.

ГКФрозвиває бренди