Сьомий Фокстрот відкрився у Харкові у ТРЦ Nikolsky

21 травня харківське представництво Фокстрот поповнилося сьомим магазином, що відкрився у новому торгово-розважальному центрі Nikolsky. Цей торговий об'єкт став найбільшим за площею та асортиментом у мережі бренду у Харкові

Магазин розмістився на першому мінусовому поверсі, в районі виходу зі станції метро «пл. Конституції». Загальна площа нового магазину – 1698 м кв., для торгівлі – 1297 м кв. Значна площа дозволила повноцінно реалізувати концепцію “хабу” та презентувати весь матричний асортимент.


Для формату “хабу” властива розширена вхідна зона. Новий магазин у ТРЦ Nikolsky має 18 метрів відкритого вхідного простору, що дозволяє потенційним покупцям бачити весь асортимент товарів та їх локації ще на вході. У центрі торговельної зали розміщено сервісний хаб. Тут можна сплатити за товар, отримати замовлення з інтернет-магазину чи скористатися послугою налаштування техніки. Поруч розташовано лаундж-зону та кредитний відділ, аби покупці могли придбати техніку в кредит.


Ще одна фішка – наявність бренд-зон. Їх у новому магазині близько півсотні. Найсучаснішу електроніку презентують APPLE і Samsung, зокрема аудіо-відео демонструють Hisense, LG, Samsung, SONY. Власне бачення дрібної та великої побутової техніки дають BOSCH, DELONGHI, PHILIPS, Beko, GORENJE, ELECTROLUX, LG, SAMSUNG тощо. Структура та дизайн нового магазину мережі ТРЦ Nikolsky поєднала у собі найкращі риси родини Фокстротів – маркетинговий досвід, технології та розуміння тенденцій розвитку кожної товарної групи з урахуванням інтересів українського споживача.


– Стратегія оновлення бренду передбачає єдину концепцію формату мережі, яка є вирішальною при прийнятті рішення про відкриття нових магазинів, – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі Фокстрот. – Масштабність та максимальне наповнення товарних полиць – характеристики нового Фокстрот у найбільшому ТРЦ Харкова. Ми ретельно готували його відкриття, тому сподіваємося, що потрапимо в очікування та потреби клієнтів.

У 2021-2022 фінансовому році ритейлер продовжить оновлення магазинів роздрібної мережі. Заплановано 20 реформатів та відкриття 9 нових магазинів, у великих ТРЦ, задля повномірної реалізації концепції “хабу”. Два із запланованих відкриттів відбудуться у тому ж Харкові: у ТРЦ Karavan Mall і ТРЦ Planeta Mall.

ГКФрозвиває бренди