Перші у 2021-му: Фокстрот розпочав новий етап з модернізації мережі

Компанія продовжує проводити реформати існуючих магазинів та планує відкривати нові торгові об’єкти

Парад реформатів у 2021 року відкрили магазини Фокстрот у ТРЦ Piramida у Києві по вул. О.Мишуги, 4 та у Івано-Франківську по вул. Миколайчука 2 в ТЦ «Арсен». Технічні відкриття відбулися наприкінці лютого, але у повноцінному форматі, з урахуванням усіх карантинних вимог, приймати своїх відвідувачів оновлені магазини розпочали з 5 березня.

“Кожен новий реформат – важлива подія для нашої команди. За кожним відкриттям стоїть робота професіоналів, їх зусилля та вкладений час, – розповів Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі Фокстрот. – Цьогоріч ми плануємо оновити близько 20 магазинів, у тому числі відкрити нові та презентувати нашим покупцям дійсно комфортні та надсучасні магазини техніки”.


Оновлення 2021 році продовжує відбуватися у форматі “білого хабу”. Приклад ідеального втілення – столичний магазин у ТРЦ Piramida. Комерційний простір відрізняється від свого попередника відкритістю, лаконічним дизайном та підкресленою стильністю. Крім того, збільшено розміри торгівельної площі з 580 до 700 м2, розширено вхідну зону. Завдяки цьому відбулося переформатувати розміщення полиць та стійок з товаром таким чином, що асортимент магазину видно практично весь, одразу зі входу.

Додатково збагачено можливості вибору товарів. До прикладу, на 20% збільшилась представленість категорії смартфонів, дрібної та великої побутової техніки, оптимізовано асортимент телевізорів та інших позицій, аби надати покупцю максимум пропозицій.

«Ми оптимізуємо простір магазинів та торговий простір бренду, коли товар можна замовити онлайн і забрати в магазині або за допомогою служби доставки, ми розширюємо асортимент, додаємо нові маркетингові інструменти та співпрацюємо з партнерами, – додав Олексій Зозуля. – Це потрібно для того, аби клієнт міг максимально швидко знайти, вибрати та купити потрібний йому товар, отримавши позитивні емоції”.

В Івано-Франківську, де реформат відбувся у Фокстроті по вул. Миколайчука 2, також збільшено асортимент «емоційної» техніки (смартфонів, планшетів, фітнес-браслетів, смарт-годинників). На 717 м2 торговельної площі створено фірмовий “білий хаб”, у якому поєднано зони оплати товару, налаштування та перевірки техніки, робоче місце адміністрації, точку видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua. Крім того, облаштовано змістовну лаунж-зону та дитячий куточок. Розширений вибір дрібної та великої техніки задовольнить потреби найвимогливіших покупців.


Нагадаємо, що мережа Фокстрот – найдосвідченіший (26 років на ринку України) та найбільший (за кількістю магазинів) український рітейлер побутової електроніки. У мережу входить 162 магазини у 90 населених пунктах країни та інтернет-магазин foxtrot.ua. У 2019 році компанія оголосила про комплексне перезавантаження бренду. За півтора роки реалізації стратегії формату «білого хабу» на балансі реформаторів 33 оновлених магазина та 4 – абсолютно нові торгові точки.

Незабаром відбудеться відкриття магазину електроніки Фокстрот нового формату у ТРЦ Blockbuster Mall. Територіально він розташований на другому поверсі торговельно-розважального центру. Асортимент буде розміщено на 770 м2 площі.

ГКФрозвиває бренди