Курс на e-commerce: Фокстрот посилює позиції в онлайні

Торгівля онлайн стала пріоритетним напрямком розвитку найбільшого українського ритейлера у 2019 році. Про кроки у цьому напрямку та результати глобального ребрендингу розповів eCommerce-директор мережі Кирило Попов-Черкасов. 

– Майже рік тому ми взялися за складний проект. Зміст завдання – в найкоротші строки, якраз до початку сезону активних продажів, перезвантажити e-commerce у Фокстрот. Для цього ми укомплектували штат спеціалістів та розподілили обов'язки. Активізували всі канали трафіку. Оптимізували інтернет-магазин, щоб краще конвертувати трафік, – розповів Кирило Попов-Черкасов.

В першу чергу, у Фокстрот взялися за оптимізацію існуючого сайту. Важливо було збільшити трафік та покращити показники конверсії. Одночасно з цим пропрацьовувалася концепція нового головного веб-магазину компанії. Спеціалісти Департаменту інформаційних технологій зробили все, щоб сайт став зручним у користуванні, привабливим та викликав у відвідувачів бажання залишатися як можна довше на фокстротівському веб-майданчику. 


Паралельно з роботою над сайтом було переглянуто SMM-стратегію. Активізовано нові форми взаємодії з підписниками бренду в соціальних мережах. Це дало рост охоплень кожної публікації та збільшення кількості людей, яким цікаві новини Фокстроту. Окремо – для залучення в комунікацію представників покоління Z було створено іміджевий Youtube-канал «Живи наживо». На ньому молодь та всі, хто цікавиться новинками зі світу електроніки та побутової техніки, можуть взяти ідеї використання та ексклюзивну інформацію про свої улюблені гаджети.

– Щоби залучити потрібну цільову аудиторію до наших каналів комунікації, ми проаналізували смаки та поведінку покоління Z. Саме тому на нашому каналі в Youtube та в Інстаграмі з'явилися поради з просування власних акаунтів в соціальних мережах, а також рекомендації з вибору необхідної для цього техніки. Одночасно з цим ми запрошуємо топових блогерів, які можуть порекомендувати підписникам той чи інший товар, спираючись вже на власний досвід його використання. – зауважив e-com директор мережі.


Отже, перші результати роботи масштабного e-commerce у Фокстроті за 2019 рік у порівнянні з 2018 роком виглядають так:

 На 43% збільшився трафік на сайт. Переважає органічний трафік. Виріс показник конверсії та скоротилися відмови на 20%. 
 На 50% зріс товарообіг під час низького сезону та на 58% збільшилися продажі під час Black Fridayта в період передноворічних свят.
 В соціальних мережах – аудиторія бренду збільшилася в 10 разів в Instragram та на 42% у Facebook.
 Активність на Youtube: перші 2 місяці роботи каналу дали 27 тисяч підписників та 1,5 млн. переглядів інформаційно-розважального контенту бренду. 

– Ми заклали міцний фундамент для подальшого розвитку eCommerce у Фокстрот. Величезна заслуга у цьому всієї команди Фокстрот. Особливо, враховуючи терміни та позицію, з якої ми стартували, – підсумував зроблене Кирило Попов-Черкасов. – Але сподіваюся, що наші найбільші досягнення ще попереду. Адже на наших покупців чекає новий інтернет-магазин Foxtrot.ua з крутезним інтерфейсом та удосконаленою мобільною версією, запуск якого відбудеться зовсім скоро.

ГКФрозвиває бренди