Фокстрот озвучив плани щодо роботи з трафіком

і експериментує з методами його залучення з допомогою affiliate-маркетингу, запрошуючи веб-майстрів до співпраці 

2018 рік показав, що значущим джерелом трафіку інтернет-магазину Фокстрот стають партнерські програми СРА, зокрема Admitad і Sales Doubler, а ефективність СРА-каналів позитивно впливає на успіх рекламних кампаній в мережі. 

З весни 2018 року частка CPA-трафіку в Фокстрот виросла в 2 рази, логічно, що рітейлер запрошує веб-майстрів для взаємовигідної роботи з оффером. На регулярній основі компанія бере участь в марафонах, спільних промо-активностях, підвищенні ставок. За результатами одного з таких промо кількість замовлень в Фокстрот збільшилася в 2 рази, обсяг трафіку виріс в 3 рази, а оборот (кошик замовлень) - в 3,2 рази.  


За короткий період в Фокстроті провели ряд поліпшень: 

• додали новий опис оффера, креативи і логотип; 
• на щотижневій основі подають активні акції в кабінет партнерської програми; 
• надають креативи щодо внутрішніх активностей; 
• оперативно реагують на відгуки та коментарі клієнтів на партнерських майданчиках; 
• попрацювали над якістю і швидкістю щомісячної звірки по замовленнях; 
• збільшили % ставку. 

- На сьогодні вирішена проблема так званої «call-center-перебивки», - коментує Тетяна Щербак, digital-менеджер мережі побутової техніки та електроніки «Фокстрот». - Переоформлені замовлення в компанії не втрачаються, вони відслідковуються в кожному конкретному випадку і при позитивному результаті зараховуються на користь вебмастера. Також ведеться робота над тим, щоб у подальшому цей процес був повністю автоматизований. 


Щодо перспектив розвитку, то, як повідомили в прес-службі компанії, на 2019 рік для Web-майстрів планується до розробки бонусна шкала винагород, яка справедливо враховує всі нюанси і якість залучення покупця. Також в Фокстроті планується надавати ексклюзивні промокоди зацікавленим веб-майстрам, брати участь у різних промо, марафонах, а також збільшувати канали трафіку. 

Компанія Фокстрот відкрита для пропозицій щодо спільних промо і налаштована на активну співпрацю з усіма веб-майстрами і CPA-мережами в цілому. У компанії відзначають такі переваги для партнерів: 

• Фокстрот - відомий бренд з широким асортиментом. 
• Тут діють регулярні акції, знижки, розпродажі. 
• Функціонал сайту розроблений на новій, сучасній платформі. 
• Можливість Pick up (замовлення на сайті - самовивезення з магазину). 
• Безліч способів оплати. 
• Мережа центрів з підключення, гарантійного та післягарантійного обслуговування, ремонту побутової техніки і електроніки по всій Україні. 

У Фокстроті дозволені такі види трафіку: 

• Cashback. 
• Промокодні майданчики.
• Реклама в соціальних мережах.
• Тізерні мережі. 
• Контентні майданчика. 
• Медійна реклама.  

Довідка: мережа побутової техніки і електроніки Фокстрот в 2018 році нараховувала 162 магазина в 90 обласних і районних центрах України. Загальна торговельна площа об'єктів склала 153 тисячі кв. м. Омніканальний ритейлер Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.com.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» досягло 8 млн відвідувачів. 

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). Керують Групою компаній ФОКСТРОТ Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

ГКФрозвиває бренди