«Фокстрот» в липні: + 3 оновлених магазини в стилі «Вперед за бездоганністю!»

Починаючи з 16 липня оновлені магазини в стилі «Вперед за бездоганністю» відкриваються у Харкові, Одесі та Львові. А в «Фокстротах» Києва та Сєвєродонецька у липні відбудуться свята з нагоди старту роботи магазинів в новому стилі, чиє технічне відкриття відбулося в червні. 

Список липневих реформатованих магазинів розпочинає Львів. 

Так, 16 липня львів’ян та гостей міста зустрічав оновлений «Фокстрот» на Княгині Ольги, 106 (торгова площа львівського «Фокстроту» складає 1300 кв.м).

20-21 липня в Харкові запрацює в новому стилі «Фокстрот» по вулиці Вернадського, 2, торговою площею 1500 кв. м. Організатори запросили на свято оркестр барабанщиць, учасники святкування зможуть спробувати свої сили в міні-гольфі. Така класична розвага в британському стилі стала візитівкою на урочистих заходах від «Фокстроту». Мисливців за знижками чекає акція з розіграшу двох пральних машин Zanussi, які будуть розіграні серед покупців, що придбають товар більш ніж на 5000 грн. 



Крім того, з 30 липня запрацює оновлений «Фокстрот» на вул. Новощепний ряд, 2, (торгова площа 1600 кв.м) в Одесі.  

У компанії повідомляють, що на цьому липневі активності «Фокстроту» не закінчуються. 20 та 21 липня «Фокстрот» запрошує на свята на честь магазинів «Фокстрот», які відкрилися в технічному режимі в червні: в Києві на вул. Мішуги, 4 (торгова площа 700 кв. м) і в Сєвєродонецьку на пр. Гвардійський, 38/1 (торгова площа 600 кв. м). 

У ці дні підтримувати позитивний настрій гостей будуть веселі ведучі, красиві хостес і активні промоутери. На урочистих відкриттях магазинів для відвідувачів будуть проводитися майстер-класи з приготування різноманітних та корисних страв від партнерів DeLonghi. Кожен бажаючий придбати нову побутову техніку матиме змогу її попередньо протестувати. 


- Наша головна мета – вибудувати та зберегти гарні відносини з покупцями, зробити їх взаємодію з брендом емоційно насиченою добрими враженнями від покупки, – прокоментував процес рестайлінгу у липні В’ячеслав Поврознiк, виконавчий директор мережі «Фокстрот». – Сподіваємося, що липневі оновлені магазини зададуть тон усій мережі та сприятимуть досягненню цієї мети. 

Святкові заходи з нагоди відкриття нових магазинів мережі «Фокстрот» відбуваються емоційно та цікаво завдяки івент-агентству Lioncom. 

Нагадаємо, що у першому півріччі 2018 року відкрилося сім нових та шість оновлених «Фокстротів» в стилі «Вперед за бездоганністю!».  

Довідка: торговельна мережа «Фокстрот» в червні 2018 налічувала 160 супермаркетів у 90 містах України з торгівельною площею 151 тис кв. м. «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем упізнаванності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Усі 20-55 дох.ср. +). Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» станом на початок 2018 року досягла 7 млн осіб. Бренд «Фокстрот» розвивається в форматі омніканальності, поєднуючи онлайн і офлайн торгівлю в секторі побутової техніки та електроніки.

ГКФрозвиває бренди